{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
743 visninger | Oprettet:

Derbi Senda kaburator {{forumTopicSubject}}

Hej SG.
Har en derbi senda som er std, men med pillede begrænsninger og v6 udstødning. Mener der sidder en 14mm kaburator der på.
Vil godt have noget større på så den får noget mere og leve af. HAr en 21mm dell'orto black edition til og ligge men er den for stor?
Der sidder 50cc på den smiley
Desuden så syntes jeg ikke min udstødning tager fat i de lave omdrejninger det er først når jeg kommer op over 6000, så begynder den også og hvine som den skal. Men i de lave så brummer den bare lidt smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Derbi Senda kaburator
Kommentér på:
Derbi Senda kaburator

Annonce