{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
792 visninger | Oprettet:

Derbi senda kaburator {{forumTopicSubject}}

Godmorgen folkens, jeg har problemer med min derbi senda exstreme. Jeg har skiftet dysse fra 64 til 80 dysse men den går ikke rigtigt, den hakker og har sig når den når op på de 35 km/t
og den er ikke meget for at kommer over de 6000 omdrejninger. Jeg har snakket med et par stykker og de siger at cdi'en IKKE er begrænset. hvad kan problemet være ? og er der nogen der ved hvordan luftskruen skal stå?

Jeg har sat Leovince Hand Made X-Fight udstødning på
der sidder standart kabu på
standart cylinder


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Derbi senda kaburator
Kommentér på:
Derbi senda kaburator

Annonce