{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
635 visninger | Oprettet:

Derbi senda kaburator {{forumTopicSubject}}

Hej, har en derbi fra 06, den kører pisse godt de første 4-5 min med 35-40 km/t. men derefter falder omdrejningerne fra 6000 omdrej. til 4000 omdrej. Den hakker helt vildt og går kun 25 (30 hvis jeg er heldig) nogen der kan hjælpe ?

Setup:

motor: Standart
krumtap: Doppler Endurance
Kabu: Standart
udstødning: Leovince Hand Made X-Fight
cdi: Ducati (standart)


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Derbi senda kaburator
Kommentér på:
Derbi senda kaburator

Annonce