{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.515 visninger | Oprettet:

ZenMonkey
ZenMonkey
Følgere: 89 Emner: 27 Svar: 164

Motocr Hot 50 4t Eu5 {{forumTopicSubject}}

Hej SG.
Jeg har sådan en MOTOCR Hot 50 Naked 4T eu5
Ville høre om andre har det samme problem som mig, at i Forlyset ikke tæmder?. Først når scooteren er kørt varm , som så slet ikke sker i disse dage.
Resultatet er Jeg kører fuldstændigt uden lys da den ikke er varm nok til at tænde lyset?
Noget der har et fix til det ? eller som har samme problem ?.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motocr Hot 50 4t Eu5
  • #1   25. dec 2021 Forhandleren skal vel fikse det på garantien.
    Euro5 så er der da stadig garanti på.
    Men jaaa sælg den og køb en mindre kinesisk knallert smiley

Har aldrig hørt om en der skal varme op for at tænde lyset. Synes der et mange worlds first problemer med de kina knald og fald.
    Hvis du ikke er klar over det endnu, så er du blevet svindlet smiley

Men hvis du er blevt inficeret med kinaknallert stockholmsyndromet så blir jeg nok ikke redningsmanden smiley
    Ka kun abfelafe at købe kvalitetskøretøjer. Også når du kører budgetvarer. En zip er langt bedre udført end en tiozao zhongneng pengemaskine. Men prisen afspejler det ikke. Så hvorfor køre kinajunk?
    Jeg ser ingen gode grunde

• ZenMonkey
    ZenMonkey Tilmeldt:
    dec 2021

#2   25. dec 2021 #1 tror garantien er væk, fordi jeg selv skiftede olie ved første service mark. skal ikke betale 1200kr til en mekaniker, når jeg kan skifte det selv for under 150kr

• #3   25. dec 2021 Jeg ville stikke forhandleren et kald alligevel og sige den er i udu.
    At man skifter motorolie skal da ikke annulere din garanti.

Der står i brugsmanualen at du skal tjekke olie niveauet hver gang inden du kører.
    Hvis du ikke gør det, så kan de også ophæve din garanti...

Hvis forhandleren er så stort et hundehoved så skulle man slet ikke købe noget af ham, hverken køretøjer med garanti eller noget andet til mere end 10 kroner.

Selv hvis han laver det for dig på garantien, saå bør du ikke være taknemmelig da han har solgt dig noget der enten går i stykker af sig selv, eller går i stykker af man vedligeholder den

Bedste råd jeg ka give dig er at få forhandleren til at lave det. Find på en søforklaring hvis du skal det. Han har tjent det han ska på den. Og så ellers bare begynde at se sig om efter noget andet til samme pris eller lidt mere, som er fra en producent der var her for 10 år siden og stadig er her om 10 år til at tage æren og ansvaret for kvaliteten af det du har givet penge for.
    De der popup kineser mærker der forsvinder ligesåhurtigt som de bliver til, med maskiner der står i stakkevis i haver på billeder på dba til et par 100kr stykket efter 5 år, det er ikke bare et hul i lommen. Det er hul i hovedet og kinesernes metoder voldtager klimaet så meget at man ikke kan se toppen af højhusene fra jorden i deres byer.

En vespa koster 22000 og holder nok 15-20 år
    en kina hot med et 30 år gammelt design koster 17000 og holder ca 3-4 år.

Do the math smiley

Nåmen held og lykke uanset hvad vej du vælger

• ZenMonkey
    ZenMonkey Tilmeldt:
    dec 2021

#4   26. dec 2021 det er mere fordi jeg har overskrædet km antallet for service at garantien bortfalder tror jeg, men ja det var en handel der gik for hurtigt, skulle have noget at køre på da Jobcenteret havde sendt mig i praktik for langt væk til at cykle. så huskede jo bare fra ungdommen at man havde hot, havde faktisk ikke tænkt over at der var ny importør af Hot 50 . studsede lidt over at det ikke hed PGO mere , men tænkte det er vel blot sket noget i fremskridt eller sådan noget, at det er en baggårds kineser var jeg ikke klar over. men den kører fint, vil bare lige gerne køre lidt mere sikkert med lys.

• obel19
    obel19 Tilmeldt:
    jul 2021

Svar: 1
    #5   8. feb 2022 Hej du kan løse dit lys problem ved at skifte dit lysrelæ elle lave en lus i stikket til lyserelæet (SORT til SORT/BLÅ)

• ZenMonkey
    ZenMonkey Tilmeldt:
    dec 2021

#6   8. feb 2022 #5 lidt længe siden , forhandleren skiftede lysreleet og bum det var det

Kommentér på:
Motocr Hot 50 4t Eu5

Annonce