{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.690 visninger | Oprettet:

Motocr hot 50 {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen
Jeg har en motocr hot 50 5eger. jeg har fået pillet fart begrænsing af den. og jeg kunne godt tænke mig at vide om der var nogen der havde nogle tips til hvordan man kan gøre den hurtigere.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motocr hot 50
  • #1   12. apr 2022 Man kan ikke gøre den hurtiger. Du skal ubegrænse ecu som man ikke kan lige nu

  • #2   13. apr 2022 kgi kan vist afdrosle ecu på motocr.
    Men ikke vga.
    Eller var det omvendt?
    Det skal gøres. Man kan vist ikke få en ubegrænset, eller også tager jeg også fejl der


  • ZenMonkey
    ZenMonkey Tilmeldt:
    dec 2021

    Følgere: 89 Emner: 27 Svar: 164
    #4   13. apr 2022 #1 Vlad. alle motocr værkstedder har en lille fin håndholdt maskine der sættes på ecu'en hvor de blot flasher den og instalere den map der hedder 55/race. så skal der en anden bøsning i og så er den afdroslet. koster ca. alt i alt 800kr


  • #5   13. apr 2022 Det har da været oppe i forum flere gange og man kunne ikke få dem ubegrænset? Der var en som prøvede how kgi, men de kunne ikke

  • #6   13. apr 2022 Det er vist vga man stadig ikke kan afdrosle ecu på
    Eller købe til.
    Men det må komme en dag. I år formentlig.


  • marius S
    marius S Tilmeldt:
    apr 2022

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 3
    #8   13. apr 2022 Nej nej nej vis det er en euro4 moto så gå ind på speedline og så gå ind på vario der er der en ubegrænset euc min køre 75 med ubegrænset euc og 6g ruller i med ubegrænset gliderør smiley

    Og så har du også Friheden til at skifte euc Hvis du føler at der er for meget politiet i byen du køre i så kan du bare skifte den så den kører 30 eller sætte den ubegrænset i og så kører den 60/75


  • #9   13. apr 2022 Yes men euro5 er stadig umuligt med vga.
    kgi var ret hurtigt ude med afdroslings videoer til e4 vga. Der var de godt nok på pletten https://www.youtube.com/watch?v=P6BLjF9S9DU

    Men det er vist til dato ikke muligt at få nogen af Euro5 vga 30km knallerterne afdroslet. Det kommer nok men de gamle dage hvor afdrosling var halvgratis er nok historie så småt.
    Spændende om vi får en ny kvali maskine importør i 2022 eller det blir ren kina hele året igennem smiley smiley


  • ZenMonkey
    ZenMonkey Tilmeldt:
    dec 2021

    Følgere: 89 Emner: 27 Svar: 164
    #10   13. apr 2022 #9 tror kvali er slut. alle satser på Niu el scooter og Motocr. ingen 2t kan overholde euro5 norm uden at brænde scooteren sammen. og de 4t der prøver bliver virkelig mishandlet i processen. hold fast i alt kvali i kan så længe alt ikke er sammenskruet af konfi unger med deres " jeg tror jeg ved hvad jeg gør" attitude og voldtuning og fordærvring af scootere. Der er virkelig ikke mange yamaha jog R der ude der er værd at give pengene for mere.
    Der er kun vga, motocr, Motowell, Piaggio/vespa og Niu tilbage af nyt.


  • #12   14. apr 2022 Bare se lidt af det man ka få fra ny i tyskland
    https://m.mobile.de/motorrad-inserat/aprilia-sxr-50-sport-r%C3%BCsselsheim/342697526.html

    https://m.mobile.de/motorrad-inserat/peugeot-e-ludix-elektro-inkl-smartphonehalter-sofort-l-offenburg/331535977.html

    Ikke så mærkelig folk vælger lort når man svømmer i det og der ikke er andet inden for rækkevidde.

    Men humlen af problemet er forhandlerne ikke kan leve af at sælge 50cc maskiner udelukkende.
    Reglerne som de er nu (idiotiske) gør at der ingen 125cc sælges i danmark.
    Derfor har forhandlerne det svært her.
    Derfor er udvalget = smiley lige nu.
    Men mon ikke nogen allerede har øjnet muligheden for monopol i et uudfordret marked...


  • #14   14. apr 2022 Pgo er slut.
    De laver ikke 4t 50cc og det er derfor det er slut for danmark og pgo.
    Heldigvis smiley
    Men ja fremtiden er uvis


  • #18   14. apr 2022 Skrev det bare for dem der ikke ved det.
    Sandhed tåler gentagelse.

    Ville bare gøre opmærksom på pgo ikke bare ikke importeres mere. Produktionen stoppede vist allerede i 2016 eller 17 da taiwan forbød indreg af nye 2t.

    Men ja den kult status de har varer nok ved.
    Bad habits die hard


  • ZenMonkey
    ZenMonkey Tilmeldt:
    dec 2021

    Følgere: 89 Emner: 27 Svar: 164
    #19   14. apr 2022 @ Dan'I p Jeg sagde ikke at piaggio er lort , jeg skrev der er dem der stadig er til at få fra ny i DK nu. Piaggio er skam fin kvalitet , men prisen er også derefter.

    PGO i sin storheds tid var heller ikke billig i 2001 gav jeg 16500kr for min PGO Dr. Big 30'er. så det har aldrig været fordi at det er prisenn der har gjort at der er så mange pgo'er i dk.
    Jeg er ret sikker på vi kan takke for Post Danmark for overflådet af PGO Hot 50 på brugt markedet. for de har satme købt mange af dem, og de er efterhånden alle blevet sat på brugt markedet. Og de kostede jo også af ny 14000kr den gang.

    Jeg tror det folk mener med at det er slut for PGO er at de ikke producere nye PGO 50cc mere. PGO har aldrig satset på 4t. ( mener dog de har 1 eller 2 110cc+ scooter der er 4t) Og med den nye Euronorm 5 kan de(PGO) ikke producere 50cc scooter de vil sælge med god samvittighed.

    Dog sælges der PGO 50cc 2T scooter i nu under et andet navn. et firma i USA med navnet Genuine scooter. sælger en model der hedder Roughhouse R50
    den ser sådan her ud http://www.scooterloungeonline.com/genuineroughhouseparts
    fortel mig ikke det ikke er en PGO PMX smiley

    Men som du siger er Hot 50 meget populer og oversvømmermarkedet i mange år i nu, det må jo betyde de holder og kører fint siden de altid vil være der, så det må vel betyde en form for kvalitet ?, men det samme kan man jo sige om Puch MAXI. OG YAMAHA FS1
    Men ja brugtmarked situationen for scooter er virkelig sørgelig. Slidt PGO Hot 50 der er gennemskruet og ødelagte af konfiboys samt Yamaha Jog R i samme båd, sælges til ualmindelige høje priser.
    En sjældent gang imellem dukker der en ordentlig maskine op. men de bliver solgt så hurtigt man ikke når at byde ind på dem. samt i mit tilfælde står de alle ude for min fysiske rækkevide. Der er tit mange gode scooter til salg på Lolland / Falster, Sjælland, og Nordjylland ( specielt Skive, Skjern, Skagen området )
    Her hvor jeg bor (sønderJylland) er der ikke meget at råbe hurra for inden for scooter brugt markedet. Desværre.


  • ZenMonkey
    ZenMonkey Tilmeldt:
    dec 2021

    Følgere: 89 Emner: 27 Svar: 164
    #21   14. apr 2022 #20 Min svigerfar har en Yamaha fs1 fra 1976 med dansk nr match 97% original.. han har fået at vide af forsikringen at den er dækket til det sindsyge beløb af 34000kr.
    Jeg Får ikke en skid af forsikringen hvis nogen nægler min Yamaha neos 2008 2t.
    Min Første Puch købte jeg som 13 årig også . til 600kr. og gav den bort til min bror da jeg var 16 og købte min første scooter. ( PGO PMX Sport ) Havde jeg vist anderledes havde jeg aldrig gået af med den , men pudset og plejet den og lavet et hobby ud af at have sådan en , men nu køber jeg godt nok ikke en Puch Maxi til de priser for hobby skyld.
    Vi Har i vores by en mand på 50 der stadig har sin puch Maxi han fik i konfirmations gave. den kører dagligt og svigter bare aldrig. det er vildt utroligt hvordan kvalitet har ændret sig. nu til dages er alt bygget billigt og hurtigt og har en levetid på gode 5-6 år okay VGA holder måske 8-10000km (med lidt held) motocr.....jeg er sikker på efter selv at have haft en at deres levetid vil være alt fra 2 - 4 år.
    Nu har jeg så en Yamaha Neos 2t 2008. ,,, den har jeg et meget Love/Hate relation til . Jeg elsker der står Yamaha på den , jeg elsker dens sæde, Jeg syntes dens lys er ok , dens udseende er timeless. den starter altid. ... Men .... Jeg hader dens spejle (de sider alt for langt inde på stryret samt de er meget korte så man ser ikke meget andet end sine egne skuldre) , dens styr generelt. (det virker som dens håndtag peger lidt nedad, det gør jeg får meget ond i håndledene efter bare 14-15 km kørsel. jeg er meget utilfreds med dens benplads, Den har didgital spedometer, hvor alt er indbygget (blinklysrele og den slags) dens display pære er led og lodet fast i det lukkede display så man kan ikke vælge farve så man er låst til Orange. -.- og der er ikke lyd ved blink . så ofte køre man flere hundrede meter før man opdage man blinker uden grund og faktisk ikke for givet rigtig signalament trafikken. ( en rigtig Fuckfinger samler) dens poseholder er til dværgposer. seriøst 30cm....hvad kan man handle ind til en 3 hovedet familie i sådan en lille pose. samt det tager meget af den ellers meget sparsommelige benplads. (gad godt den Havde de samme som PGO PMX eller Dr.Big hvor der er trinplader oppe forand til siden så man kan pladsere føderne der smiley ) Generelt måtte den godt have et højere mål mellem fodplade og sæde. så man sad lidt mere 90grader stilling med benene , samt højere styr så man ikke hang så meget i håndtagene. .... men sædet ja .. det er som at side i en dejlig sofa.
    Elsker den, Men ville til en hver tid byttte hvis en kom med an Kymco super 8 4t i god stand. Eller en Pgo Pmx eller Dr. Big i god stand.


Kommentér på:
Motocr hot 50

Annonce