{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.522 visninger | Oprettet:

marius S
marius S
Tilmeldt:
9. apr 2022
Følger: 12 Emner: 1 Svar: 3

motocr hot 50 {{forumTopicSubject}}

hey alle sammen. Min motocr hot 50 4t 2019-2021 grå 75 på toppen men med et maget langsomt optræk. Der er 50cc på og normal vario med 6g i cdi er skiftet til ubegrænset cdi og der er ubegrænset gliderør i kan i hjælpe med noget beder optræk?

skal jeg skifte dyse til noget højere der sider 72 i lige nu er jeg rimelig sikker på

eller skal jeg skifte vario

eller er det karburatoren pt den er standard

tak for hjælpen i forvejen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  motocr hot 50
  • #2   10. apr 2022 prøv med læder ruller vis de ikke virker så købe en malossi multivar

  • marius S
    marius S Tilmeldt:
    apr 2022

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 3
    #3   10. apr 2022 Hved ikke helt Hvor man kan købe læder ruller og er der nogen forskel på prisen har kigget på speedline og kunne ikke finde noget smiley

  • ZenMonkey
    ZenMonkey Tilmeldt:
    dec 2021

    Følgere: 89 Emner: 27 Svar: 164
    #4   10. apr 2022 #3 det er fordi han er ordblind. han mener Lettere ruller.

    Motocr hot 50 4t er en meget lille motor det bliver rigtig varm, den har helt klart brug for en størrere dyse. samt i og med det er en 4t ligger dens optræk i topstykket. det er dine ventiler der afgør momentet, deres åbningstid. men en polini speedcontrol vario med 6g ruller er bestemt ikke en fejl smiley samt dertilhørende rem.


  • #5   10. apr 2022 Jeg ville bruge pengene på en sport cylinder.

    Men ruller og korrekt indstilling generelt gør også underværker nogen gange


  • ZenMonkey
    ZenMonkey Tilmeldt:
    dec 2021

    Følgere: 89 Emner: 27 Svar: 164
    #6   10. apr 2022 #5 den rænder allerede 75km/t nu med den lille motor, kommer der større cylinder på den brænder den da af næsten. og da det er optræk han søger, er de bedre at få det frem via indstilling og minimalist tuning. De små kineser motorer Motocr har er ikke bygget bedre op end en riskoger, så de kan ikke belastes alt for meget. Jeg ville nok fortrække at få den bygget til et ordentligt vandkælet system hvis den skulle rænde 70+.

  • #7   10. apr 2022 Topfarten ændres ikke rigtig med sport cylinder.
    Man bruger det originale topstykke knaster osv.

    Men optræjket bliver markant bedre.
    Std ca 2-3hk. Med sport cylinder ca 4-5hk.
    Så længe man holder sig til de små sport cyller sku kina motorerne køre fint med det.

    Dyse og indsprøjtningsmotor ved jeg ikke lige. Har de overhoved dyse man ka skifte.

    Naraku 72 er populært


  • #9   10. apr 2022 #4
    Godt fanget.

    #0
    Det er en 4 takt motor og hvis den allerede nu kører 75 kmt, så er det ok.
    Men hvis du vil have mere power, så skal du skifte cylinderen, f.eks. til den der linkes til i #8

    Eller du kan vælge et komplet sæt, hvor du får et topstykke som passer til den nye cylinders størrelse.
    Topstykket har ofte mere betydning for ydelsen, end cylinderen.
    https://www.scooter-attack.com/en/product/naraku-cylinder-kit-performance-85cc-kymco-wire-50cc-adly-bt-50cc-4-stroke-ac-22915
    MotoCR kører med GY6 motor, så vidt jeg ved.


  • #10   10. apr 2022 Speedline skriver i beskrivelsen til version 2 narakuet at de anbefaler std topstykke da det sku yde "bedre".
    Det holder også topfarten nede da trækområdet jo i vid udstrækning bestemmes af ventil timing.

    Har selv en zip 4t med 50mm sport cylinder der kører ca 70 på gps. 75 på speedo (realistisk speedometer pga højere fordæk...)
    Alt andet standard.
    Overvejer en lidt større udstødning men mest fordi den originale er begyndt at trænge til omlakering, og har fundet en rimelig pæn udstødning som er rustfri.

    Topstykker til 4t er også halvpebrede smiley

    Men ja mange bække små.

    Vil dog sige en simpel sportcylle klart er mest for pengene. Især til formålet


  • #11   10. apr 2022 #10
    Jet originale topstykke er sikkert bedst til std udstødningen, men portene er nok for små hvis man skifter til en større udstødning og større indsugning.


  • marius S
    marius S Tilmeldt:
    apr 2022

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 3
    #13   11. apr 2022 er rimelig sikker på der dyse på

    men hvad tro i er den bedste dyse ?

    tro jeg skal op i en 88 men er ikke sikker

    https://speedline.dk/motocr-hot-50-4t/dyser/dyse-dellorto-gy6-euro4


  • Stefan R
    Stefan R Tilmeldt:
    aug 2022

    Følger: 11 Svar: 1
    #14   1. aug 2022 Hvilken ubegrænset cdi benyttes?

Kommentér på:
motocr hot 50

Annonce