{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.924 visninger | Oprettet:

Malte F
Malte F
Tilmeldt:
14. jan 2022
Emner: 4 Svar: 22

Motocr Hot 50. {{forumTopicSubject}}

Hejsa, min knallert (Motocr Hot 50 4t euro 4) har det med at køre for stærkt. Den kører ca de 45-50 stykker, men når jeg slipper gassen, så lyser 'motor lampen' på speedometeret og knallerten har et lorte optræk... Dette "nulstilles" ved at knallerten står uden tænding i 10 sek. Jeg har intet pillet selv. Mekanikeren har ingen idéer heller... Hva' fanden kan det være? :l


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motocr Hot 50.
  • ZenMonkey
    ZenMonkey Tilmeldt:
    dec 2021

    Følgere: 89 Emner: 27 Svar: 164
    #1   13. mar 2022 defekt ECU

  • #2   13. mar 2022 Den får for meget benzin og bliver pissevarm.

  • #3   14. mar 2022 Hvor gammel er den, tænker her reklamationsret efter som du skriver du ikke selv er gået i gang med at skrue i den.

  • Malte F
    Malte F Tilmeldt:
    jan 2022

    Emner: 4 Svar: 22
    #4   14. mar 2022 ZenMonkey. Jeg har selv tænkt over det. Men er det noget du er sikker på (syntes bare det er spild af de 900,- hvis det viser sig at være noget andet)

  • #5   14. mar 2022 Malte!
    Hvis du har haft den på et værksted og mekanikeren ikke aner hvad det er??

    Det er en ting, men han kunne da have sat en ecu på og konstateret om det var der fejlen var. Det er ik det samme som og sælge dig en, det er alm. fejlfinding på et værksted.
    Jeg har en gut der kommer her og får lavet hans NRG, har vi skulle finde en fejl bytter jeg sgu da også mine dele ind i hans scooter for at se om det var fejlen... ikke det samme som han har købt det af mig. bytter da tilbage hvis det ikke er der fejlen er.


  • #6   15. mar 2022 Jeg. Vil give Henrik L rat i det han skriver …


    Hvad heder den firma du har haft den inde ved …. Kunne være sjovt at se om det andre som syndes at det firma måske ikke er helt god til at finde fejl på de ting de selv arbejder med til daglig … siger dette her fordi hvis det viser sig at formet ikke har den gode ry for at lave scooter så gå ind til en anden som kan tænke så langt som Henrik L siger den anden ikke ikke har kunnet finde ud af selv , hvilket igrunden også er logisk man gør hvis man har sin tvil og ikke aner hvad fejlen er


  • ZenMonkey
    ZenMonkey Tilmeldt:
    dec 2021

    Følgere: 89 Emner: 27 Svar: 164
    #7   15. mar 2022 #6 problemet med at have købt en Motocr er at man mister sin garanti, så snart du får en ikke motocr autoriseret mekaniker til at røre den , så man har kun valget mellem at gå derhen hvor den er købt eller til en anden motocr autoriseret forhandler. Personligt syntes jeg det er bundefangeri. specielt fordi de ikke vil udlevere den DBM meter til Motocr ECU, til ikke motocr autoriserede værksteder.

  • #8   15. mar 2022 Hvor gammel er den , fordi hvis det Garanti på den i nu , så koster det dig ikke noget at få dem til at lave den , fordi det er en fejl der kommet uden du har pillet ved noget , og det inden for Garantien … det er netop derfor du har en Garanti
    “ så det ikke koster dig at få den lavet igen inden for garanti perioden “ uanset fejl . Så længe det mekaniske fejl , ( ikke fladt dæk osv ) men mekaniske fejl som lige netup er det du kommet ud for nu med din scooter.


  • ZenMonkey
    ZenMonkey Tilmeldt:
    dec 2021

    Følgere: 89 Emner: 27 Svar: 164
    #9   15. mar 2022 motocr ecu og cdi boksen sider virkelig ikke særlig godt beskyttet i mod vejret. du kan je se begge dele med det blotte øje på højre side lige under sideskjoldet. kan ske den har en kortslutning på grund af vand/frost skade?

  • #10   15. mar 2022 Det ikke dit problem ….. hvis aldrig du har pillet ved den , hverken motor eller plastikken osv osv …… det tilladt at skifte et tændrør og dæk men resten er garantien , så få du bare den kørt der ind ….. smiley

    Eller har du måske pillet lidt ved scooteren i garanti perioden


  • ZenMonkey
    ZenMonkey Tilmeldt:
    dec 2021

    Følgere: 89 Emner: 27 Svar: 164
    #11   15. mar 2022 #10 BP det er ikke mig der har maskinen , jeg skriver forslag til ham der har opslaget. ja jeg har også haft en Motocr hot 50 derfor jeg ved de ting jeg skriver smiley


  • #12   15. mar 2022 Ar okey … undskyld misforståelsen ……



  • ZenMonkey
    ZenMonkey Tilmeldt:
    dec 2021

    Følgere: 89 Emner: 27 Svar: 164
    #13   16. mar 2022 #12 men jeg tro sådan set det eneste du selv kan pille ved på den er Variator, de Motocr er hårdt begrænset. udstødningen er så tyndt at det simpelthen brænder. den er den mest tørstige 4t jeg nogensinde har ejet , med fantastiske 28.km/L standart og 30-33 km/L med remapped ECU. -.-
    deres plastik er stylepro kvalitet, deres el komponenter er det billigste du kan finde og er 50/50 om de virker. min skulle blandt andet have ny Lys rele inden 2 mdr. selve det ene fatningsben på lygten brak over inden de 2 mdr. så de er næsten T-Hansen kvalitet. Men sælgest til prisen af PGO 15500kr for en hot 50 kopi 4t . så er en VGA i det mindste penge sparet, de har begge nok max en levetid på 3-4 år.


  • #14   16. mar 2022 #13 vi kan godt blive enige om at MotoCR primært er fremstillet, af de billigste baggårdsdele man har kunnet få tilbud på.
    Men VGA er altså langt bedre kvalitet. Over hele linien.
    Prisen afspejler kvaliteten, hvilket man ikke kan sige om MotoCR.


  • ZenMonkey
    ZenMonkey Tilmeldt:
    dec 2021

    Følgere: 89 Emner: 27 Svar: 164
    #15   16. mar 2022 #14 ja man bliver disideret snydt ved køb af motocr


  • Malte F
    Malte F Tilmeldt:
    jan 2022

    Emner: 4 Svar: 22
    #16   16. mar 2022 Jeg har også selv skiftet lys relæ på den…. Det er virkeligt en omgang lort jeg købte… Jeg smider knallerten tilbage i hovedet på ham imorgen. (De er såkaldte “autoriserede” mekanikere. Men tak for nu drenge. Jeg opdaterer når jeg selv hører nyt!

Kommentér på:
Motocr Hot 50.

Annonce