608 visninger
|
Oprettet:
Shimming af vario {{forumTopicSubject}}
Nogle der kan se om den skal shimmes og hvor meget? Der også et billede i kommentarene
dec 2024
Følger: 1 Følgere: 139 Emner: 46 Svar: 96
jan 2010
Følgere: 289 Scootere: 14 Emner: 33 Svar: 25.119
dec 2024
Følger: 1 Følgere: 139 Emner: 46 Svar: 96
jun 2019
Følger: 12 Følgere: 784 Scootere: 1 Emner: 136 Svar: 5.545
dec 2024
Følger: 1 Følgere: 139 Emner: 46 Svar: 96
jun 2019
Følger: 12 Følgere: 784 Scootere: 1 Emner: 136 Svar: 5.545
Du skal heller ikke forvente at du river gassen i bund og den flyver bagover. Lidt hjælp skal den stadig ha
dec 2024
Følger: 1 Følgere: 139 Emner: 46 Svar: 96
jun 2019
Følger: 12 Følgere: 784 Scootere: 1 Emner: 136 Svar: 5.545
dec 2024
Følger: 1 Følgere: 139 Emner: 46 Svar: 96
jun 2019
Følger: 12 Følgere: 784 Scootere: 1 Emner: 136 Svar: 5.545
okt 2006
Følger: 10 Følgere: 101 Scootere: 1 Emner: 45 Svar: 604
Og så er jeg ligeglad med at kong GT påstå at det er godt for køling at køre med c16, ja hvorfor fordi din cylinder ikke yder en skid når den arbejder i det forkerte område...
dec 2024
Følger: 1 Følgere: 139 Emner: 46 Svar: 96
jun 2012
Følger: 74 Følgere: 80 Scootere: 7 Emner: 125 Svar: 2.647
dec 2024
Følger: 1 Følgere: 139 Emner: 46 Svar: 96
jun 2012
Følger: 74 Følgere: 80 Scootere: 7 Emner: 125 Svar: 2.647
Jeg ville køre med c16 for at være sikker på at det holder. kan godt være du mister en smule effekt på det men den skal nok køre fint.
jun 2012
Følger: 74 Følgere: 80 Scootere: 7 Emner: 125 Svar: 2.647
Jeg har fået en hot med Dr 70cc og 11k til at rykke op af sig selv så din burde også. Det er et spørgsmål om indstilling.
dec 2024
Følger: 1 Følgere: 139 Emner: 46 Svar: 96
jun 2012
Følger: 74 Følgere: 80 Scootere: 7 Emner: 125 Svar: 2.647
24mm karburator, Italkit eller bedre og så indstlling.
okt 2006
Følger: 10 Følgere: 101 Scootere: 1 Emner: 45 Svar: 604
nov 2023
Følger: 21 Følgere: 133 Scootere: 5 Emner: 20 Svar: 156
okt 2006
Følger: 10 Følgere: 101 Scootere: 1 Emner: 45 Svar: 604
At kompensere for det ved at sætte dele på der kvæler effekten, er åndssvagt da du får et effekt bånd der slet ikke passer til cylinder.
Så er det bedre at ta en mindre cylinder og få den til at arbejde optimalt.
Jeg har et polini corsa til gade brug med 9 hk og 94 kmt, den køre med elstart olie blander, lys og kan køre lange ture uden problemer, så har jeg en polini Evo luft kølet med c21 der yder 21 hk, den kan sjovt nok kun køre race i korter perioder.
Shimming af vario