{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
72 visninger | Oprettet:

Emil G
Emil G
Online Tilmeldt:
24. jun 2025
Følger: 12 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 12

Bore italkit ud {{forumTopicSubject}}

Har et italkit til min hot. Men bagpladen har 2 m5 gevind og et m6 da tidligere ejer var idiot. Men der kan kun komme m5 ned i statoren. Kan jeg bore en af hullerne i statoren op så at der kan komme 1 m6 bolt i eller ville det fucke med noget.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt gardiner op 1.150 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Samling af TV reol 1.150 kr.
  • Pladearbejde Peugeot Expert 9.000 kr.
  • Installation af stikkontakt ( afbryder) 1.250 kr.
  • Fræse jord langs hæk 2 x 20 meter 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bore italkit ud
  • #1   i går kl. 21:26 du skal jo lave hele rillen op i størrelse hvorfor ikke bare smide en gevind indsats i så du får standart gevind igen

• Emil G
    Emil G Online Tilmeldt:
    jun 2025

Følger: 12 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 12
    #2   i går kl. 23:01 har prøvet men gevind indsatsen griber ikke gevindet da det nok ikke er skåret særlig godt op efter at blive boret større ville bare høre om jeg kunne lave rillen støre og smide en støre bolt i så at jeg kan køre på det italkit der uden at smide 800kr på en helt ny bagplade. Tænkte måske at det mere metal ville ødelægge ballancen som svinghjulets magnet havde når den drejer med mange tusind omdrejninger.

• Torpedo
    Torpedo Tilmeldt:
    apr 2015

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 95
    #3   2 timer siden Italkittet sidder jo fast på blokken, så den drejer jo ikke rundt, så det betyder ikke noget at du borer den op til 6mm, men det optimale ville da være at sætte en helicoil eller lign i blokken.

Kommentér på:
Bore italkit ud

Annonce