{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
190 visninger | Oprettet:

Tun til hot {{forumTopicSubject}}

Goddav sg, jeg kunne godt tænke mig at ændre lidt på min opsætning den hedder lige nu

Athena krumtap ø10
NTN lejer
Polini sport 70cc ø10
Polini cp 19mm
Polini speedbelt
Polini hi speed vario
9k
14/41 gearing
Membran v2
Rms Racing kobling
Gul tryk meget slap blå fjedre
Italkit

koblingen
Jeg har en anden til at ligge fra stylepro som er mega stram og den tager først fat efter 1 sekunder eller mere ved bundgas, hvor lige pt med den slidte og slappe tager den fat som en i helvede, den fra stylepro er også svær at få til at sidde uden at klokken sidder fast på den, hvis den ik sidder helt perfekt så når jeg strammer den kan jeg næsten ikke rygge på scooteren, jeg ville bare høre om man vil kunne købe et trim kit til malossi og ville det due til?, eller skal jeg have en 3G eller fly Clutch med klokke, og ville 3G passe på ordenligt?

Udstødning
kunne måske tænke mig noget knæk i stedet da jeg ik syntes den render ordenligt med 9k måske er det den ik ka komme op til de omdrejninger men den kør kun 83 ned af bakke endda, der er 4,5 grams ruller i skal dwt lige siges, så vil jeg høre om yazuni r eller z ville passe bedst på.

Lige noget helt andet, ville en std luft kasse med noget malossi skum yde lige så godt som et powerfiltee eller tæt på, hvis man lige bore lidt huller evt?

Tænding, jeg vil gerne have ordenligt lys på den, og det kan jeg ik med itslkit uden at skulle oplade batteriet, om det er bare skifte den ud med en stator også tage lednings nætter tilbage på, eller hvorledes?

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Tun til hot

Annonce