{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

Bedre optræk. {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige købt en sym symphony st.
Og har lige bestilt dette Kit for at få den til at køre lidt hurtigere, men vil gerne gøre noget seriøst ved optrækket, tror i dette set vil give noget særligt på optrækket?
Jeg behøver ikke kunne køre på baghjul.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedre optræk.
  • #1   10. feb 2022 Det er en tung scooter så den trænger virkelig til noget hjælp, udover det er det egentlig en dejlig scooter der på trods af at være Kina scooter virker som okay kvalitet.

profilbillede
  • #3   10. feb 2022 Min erfaring, og "mening", er at de er ulideligt svage med standard cylinder.
    Den yder 2-3 hk på baghjulet.
    Det er knap nok til at trække op ad en stejl bakke. Selv på en lille scooter som en piaggio zip.
    Man kan få rimeligt billige cylindre med 20cc eller 30cc ekstra, som giver den ca 2 hk mere.
    Har selv top performance 80cc på min zip. Det er vist 78cc.
    Man bruger det originale topstykke osv. Kræver en større hoveddyse men ellers bare en afdroslet motor og så det på, det kører langt bedre.
    Det giver primært ekstra træk i de lave omdrejninger, medmindre du får en sports udstødning på.
    Men det er unødvendigt til hverdagsbrug.
    Bare sådan et cylinderkit så kan den bedre komme op ad en stejl bakke og komme op i fart.
    Topfarten bliver ikke mere end en 65 stykker men sådan er det med 4taktere

Nå pisogså ka umiddelbart kun finde den naraku 65cc cylinder.
    Den er også klart bedre end ingenting. Men det var dog et sølle udvalg.
    Hverken msptuning, twostroke.se, scooter-attack.com eller kgi har andet

• #4   10. feb 2022 Da det jo er topstykket på en 4 takter der bestemmer flowet, så vil det klart hjælpe hvis man kan finde et andet topstykke med mere flow/større ventiler....Alternativt få det originale portet....Samt knasten jo også bestemmer hvor længe ventiler er åbne....Jeg ved ikke hvad der findes til din model, men på en 4t er det topstykket der er den største begrænsning. Derefter cylinder volumen og knast og udstødning/karburator...Men som nævnt, vil flere ccm give dig lidt mere bundtræk

Kommentér på:
Bedre optræk.

Annonce