{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedre optræk?
  • #1   26. dec 2023 Afhænger af din nuværende opsætning ? smiley

  • L L
    L L Tilmeldt:
    dec 2023

    Følgere: 1 Svar: 7
    #2   26. dec 2023 #1

    Du spørger om opsætningen på en original Jog??

    O-RI-GI-NAL

    Endnu et bevis på IQ'en hos den selv erklærede konge af scootergalleri.


  • #3   26. dec 2023 Sætter gg på snart, ville det gøre den store forskel?

  • L L
    L L Tilmeldt:
    dec 2023

    Følgere: 1 Svar: 7
    #4   26. dec 2023 For doven til selv at søge efter svaret hva...

    Søg i forum. Lær noget af dig selv.


  • #5   26. dec 2023 Ja selfølgelig. Er forummet ikke lavet til at stille spørgsmål?

  • #6   26. dec 2023 kommer jo an på om du vil køre med begrænset gg eller ubegrænset men begrænset gg plejer normalt at yde mindre end orginale udstødninger så har du ik tænkt dig at køre ulovligt så bare behold din orginale udstødning på

  • #7   26. dec 2023 Med spørgsmålet om opsætning på original jog as tænkte jeg på om der er ring i vario eller ej smiley

    Jeg ville stadig kalde en jog as original hvis man fjerner ringen. Selvom den lovligt set skal ha ring i før den er 101% dansk original.
    I japan osv. Kører de jo ikke med ring i da de slet ikke har 45 og slet slet ikke 30 km begrænsninger i vario. Det er noget der bliver sat i når de skal køre efter europæiske regler


  • #8   27. dec 2023 Min original motor satte jeg en gul tryk fjeder. Fjernede tragten i luft filter og 10 nr op i dyse. Så køre den 55-60 GPS med ok optræk, du kommer ikke til at gå på baghjul med Orig setup.

  • #9   28. dec 2023 Skift den korte trykfjeder til Standard trykfjeder samt en smule letter ruller så kan den komme på hjul selv som standard

  • #10   30. dec 2023 Ny variomatik
    70cc
    interriortænding
    lavere gearing
    knæk udstødning

    Dette er noget du kan prøve hvis du skulle


Kommentér på:
Bedre optræk?

Annonce