{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
562 visninger | Oprettet:

PILLE TRAGTEN {{forumTopicSubject}}

Hej SG jeg har pillet ringen og begrænsningen i luftfilteret på min Pgo hot 50 som er helt std men har dog kørt 22xxx men jeg vil gerne prøve og høre om det vil gøre noget vildt ved topfart eller optræk at fjerne tragten
Btw den kører omkring de 60-62km/t lige nu


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PILLE TRAGTEN
  • #1   28. aug 2019 Den vil larme lidt mere. Du vil hive mere skidt ind i karburatoren.
    Og det vil bortset fra det ikke gøre en forskel på noget som helst, da det ikke er en begrænsning.


  • #2   28. aug 2019 sæt den tilbage i luftfilteret igen og tag tragten i indsugningen og sæt en 74 er dysse i karburatoren og en gg uds på så får du et godt optræk og en topfart på 70 /75 80

  • #4   29. aug 2019 Simon H -> Du skal nok lige læse emnet igen smiley

    Tobias -> Der er ingen begrænsning i luftfilteret..
    - Sæt afstemningen tilbage hvor den sad igen.

    Og ja, det vil selvfølgelig give noget at fjerne tragten ved membranen.
    - Husk at justere din karburator.


  • #5   29. aug 2019 #4 my bad

  • #6   29. aug 2019 Har nogen malossi 6g ruller og der sidder 8g ruller i lige nu så den trækker meget langsomt fra 40-60 men ja tager meget af topfarten hvis jeg tager halv 8g og halv 6g så det svare til 7g, og jov der sidder en begrænsning i luftfilteret for min kan ikke køre uden den taget da den får for lidt luft ellers fordi dyse er blevet boret for snask der sag fast, så den er lige lidt større end std

  • #7   29. aug 2019 Det er ikke en begrænsning nej, køb en standard dyse, din motor vil takke dig..
    - Du får intet effekt ud af at fjerne afstemningen og dyse op, du bruger bare mere benzin.

    Og blande 6 og 8g ruller er ikke helt det samme som 7g..


  • #8   29. aug 2019 Altså nu ved jeg ikke helt, men motoren virker da til at takle mig for den kørte 52 med Skive i uden problemer

    Men altså det svarer ca til det samme med rullerne vil bare vide om det tager meget af topfarten


Kommentér på:
PILLE TRAGTEN

Annonce