{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
302 visninger | Oprettet:

Tragten {{forumTopicSubject}}

Davs gutter/gutinder i får nok det her spørgsmål 1 milliard gange om dagen men jeg har prøvet at søge mig lidt rundt dog ikke det svar jeg leder efter.

Ved at pille tragten får jeg selvfølgelig mere motorkraft (optræk og topfart) men gør jeg det skal jeg så tanke hver dag eller hvordan fungere det? Der er ogs nogen der taler om at dyse op. Kom med en forklaring omkring alt der kunne være relevant omrking tragten.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tragten
  • #1   22. maj 2022 Flere kræfter og fart=Mere benzin=kortere på en liter.

  • #2   22. maj 2022 Hvis du fjærner tragten, så ville motoren ha flere kræfter. Det er noget som du bare kan gøre på noget mqskiner uden at skulle gøre andet. På nogle maskiner skal man dog dyse en smule op(det er forskelligt fra maskine til maskine). Du behøver ikke og tanke mere end du gør nu hvis du ikke behåver og ændre på dysen. Du tillader blot bare at benzin/luftbladningen at komme hurtiger til cylinderen. Det er dog vigtigt at du tjækker om du skal dyse op

  • #3   22. maj 2022 Hvordan ved jeg om jeg skal dyse op?

  • #4   22. maj 2022 Du kører en god tur på 2-3 km(med fuld gas efter knallerten er gpdt varmet op) og kigger på tændrøret bagefter(det er bedst at bruge en ny tændrør). Så kan du se på farven om den skal oppe i dyse. Den skulle ha en brun farve ligesom en urystet cocio

  • #5   22. maj 2022 Hvis brændstof forbrug er en stor faktor for dig, så skal du skifte til en 4 takt med indsprøjtning.

  • #6   22. maj 2022 Jeg tror mere jeg er skeptisk over om det er det værd at pille tragten? Fordi det gør mig ikke det heelt store at skulle tanke men prøver selvfølgelig at undgå det.

Kommentér på:
Tragten

Annonce