{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
307 visninger | Oprettet:

Sebastian H
Sebastian H
Følger: 11 Emner: 2 Svar: 2

Min hot 50 vil ikke starte {{forumTopicSubject}}

Hejsa scootergalleri
Jeg har en hot 50 fra 2017 som ikke vil starte
Den har gnist, den får benzin og den har fin kompression
Jeg har også tjekket membranen og den er tæt, men kan stadig ikke få den startet
Hvad kan problemet være?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hot 50 vil ikke starte
  • Quist
    Quist Tilmeldt:
    mar 2024

Følger: 11 Emner: 2 Svar: 31
    #1   17. mar 2024 Måske skift dit tændrør, selvom du får gnist kan den stadig være for svag til at antænde brændstoffet

• #2   17. mar 2024 Hvordan har du tjækket kompression og at den får benzin? Hvilke farve har tændrøret

• #3   18. mar 2024 #2
    Jeg har bare trådt i kickstarteren og det føles som lige da jeg fik den, og så har jeg holdt hånden på karburatoren og tjekket den fik benzin i karbu, derefter pillede jeg membranen ud og der lå benzin nede i. tændrøret var meget tørt og havde en lidt grå farve da jeg tjekkede den.

• #4   18. mar 2024 Du kan ikke rigtig vide om det er kompresion eller stempelringe der ridser i cyllinderen når du træder på kickstarteren. Mit bud er død cyllinder der ikke siger benz

• #5   18. mar 2024 #3 Vil give vlad ret ku godt lyde som dødt Cylinder så jeg ville anbefale dig at afmontere Topstykke og cylinder og så tjek stempel, stempelringe og så cylinder vægge.

Når du får afmonteret cylinder så brug din negl til at mærke om der er nogen ridser i væggene

• #6   19. mar 2024 #4
    vi har også haft et kamera nede i cylinderen hvor det så ud til der var lidt ridser, men umiddelbart ikke nogle ridser der gjorde noget, men jeg vil prøve at tage cylinderen af og kigge på det, tak for hjælp smiley

• #8   19. mar 2024 Nu kommer det selvfølige an på hvad du syntes lidt ridser er, men bare der er 1 ordenlig ridse er cylle død

Kommentér på:
Min hot 50 vil ikke starte

Annonce