{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
653 visninger | Oprettet:

Tilsodet stempel {{forumTopicSubject}}

Hej hej står her med et cylinder der er godt siddet til (se billede) og den vil ikke rigtig tage omdrejninger når den er kold. Og når den køre under 10 km/t varm er den også lidt træls. Er det cylinderen og stempel eller er det noget helt tredje? Og skal soddet bare køres af? Håber i ka hjælpe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tilsodet stempel
  • #1   16. nov 2021 Sod kan du jo ikke undgå med en 2takter.
    Men den sovser da noget synes jeg. Tændrør ikke strammet nok (Eller for meget)

Hvis den er træls kold og med 0-25% gas? Så er din tomgang forkert indstillet.

• #2   16. nov 2021 Du ved det først rigtigt, når du får taget topstykket af, så du kan se hele kronen. ( toppen af stemplet. )

• #3   30. nov 2021 Jeg ville nok pille det af og få det rent igen, måske nye stempelringe og selfølgelig låseringe til tværpinden hvis du tager stemplet helt af.
    Når den er sådan på toppe er din udstødningskanal nok sat lidt til også.

• #4   30. nov 2021 Hej Henrik
    Skiftede min udstødning for lidt siden og der sad en slags begrænsning støbt i blokken så der kun var et hul som en halvmåne ved manifolden i cylinderen.

• #5   1. dec 2021 #4
    Der er ikke en begrænsning, at udstødningsporten er formet som en halvmåne.
    Der er mange andre ting som gør sig gældende, før at det giver noget særligt at fjerne halvmånen.

• #6   1. dec 2021 Ja men det skal være sådan, det jeg mener er at koksen kan bygge videre på den bestående udgang. Og det er tit det er i kanten inderst

Kommentér på:
Tilsodet stempel

Annonce