{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
496 visninger | Oprettet:

Mangler jeg noget til mit kommede anlæg? :) {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen, jeg overvejer stærkt at smide et anlæg på min "Piaggio NRG DT Power" (Skal siges at det er første gang og har ikke så meget forstand på det igen) er der noget som jeg mangler? smiley

Forstærker: http://www.speedline.dk/da/scooter/forstaerker-caliber-mini-forstaerker-s-du-246-ca752/

Højttalere: http://www.speedline.dk/da/scooter/hoejttalere-caliber-cds-s-du-246-cds13/

Sikringsholder: http://www.speedline.dk/da/scooter/sikringsholder-caliber-du-246-fh569/

Sikring: (link fjernet)

Jack til Phono: http://www.speedline.dk/da/scooter/kabel-minijack-til-2x-phono-s-avc-hq-phjc025/


Evt. nogen idér til noget som kan hjælpe smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Hej Kan du/i udføre opgaven med rydning af ukrudt mv. i haven? 1.600 kr.
  • Opvaskemaskine reagere ikke efter mit relæ var nede! 850 kr.
  • Nyt Toilet 1.700 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.
  • Afmontering af vaskemaskine 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mangler jeg noget til mit kommede anlæg? :)
Kommentér på:
Mangler jeg noget til mit kommede anlæg? :)

Annonce