{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
678 visninger | Oprettet:

mangler jeg noget :)?? {{forumTopicSubject}}

har lige kigget lidt på nogle dele jeg skal have også inden jeg bestiller skal jeg lige høre om der er noget jeg mangler eller hvad der elelrs kunne være fedt! smiley


KGI:

Låsesæt Derbi Senda. 629,95
Skjoldsæt Rød Komplet Stylepro 949,95
KMC kæde 420 - 140 led, Rød 179,95
Bremsekaliber bag Guld farvet 779,95

Total DKK 2.540,75 DKK



SPEEDLINE


tændingsdæksel 159,95 dkk
Hebo styrpude 99,95 dkk
TNT Lighty gearpedal 199,95 dkk
TNT kickstarterpedal 189,95 dkk
TNT dækstift 39,95 dkk

Total Dkk 989.905 DKK


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opvask jeg ikke kan overskue 300 kr.
  • Samling af møbler og diverse monteringer 4.000 kr.
  • Klippe hæk 1.500 kr.
  • Husrengøring 2.240 kr.
  • Vinduespudsning. Lejlighed 3.sal på Amager 875 kr.
  • Installer armature 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mangler jeg noget :)??
Kommentér på:
mangler jeg noget :)??

Annonce