{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
299 visninger | Oprettet:

mangler jeg noget? {{forumTopicSubject}}

er ved at bygge en nrg ac op. men er i tvivl om jeg mangler noget til min opsætnin. og hva tror i den vil komme til at køre?

cylle: tp racing 47,6 mm støbejstern
udst: tp nardo
kabu: 21 mm dellorto
variomatik: tpr
kobling: malossi fly clutch
koblingsklokke: stage6 wingcooler
membran: malossi vl11

Indstilling:
malossi mhr trimfjedre
tp racing trykfjedre 26,29,32 kg
dysesæt 5 mm 88-110
dopler ruller 4 g


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opvask jeg ikke kan overskue 300 kr.
  • Samling af møbler og diverse monteringer 4.000 kr.
  • Klippe hæk 1.500 kr.
  • Husrengøring 2.240 kr.
  • Vinduespudsning. Lejlighed 3.sal på Amager 875 kr.
  • Installer armature 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mangler jeg noget?
Kommentér på:
mangler jeg noget?

Annonce