Hm.. Dumme mig søger hjælp :D.. {{forumTopicSubject}}
Hey..
Jeg er forholdsvis ny, mht at eje en scooter.
Det vil sige jeg ved ikke så meget om selve det at ordne ting ved den, andet end hvad jeg har set/hørt ved mine venner.
Jeg har et simpelt spørgsmål,
Jeg regner med at købe en Aprilia Sonic, men den er grøn vil gerne have den til at være f.eks, mat sort.
Så ville jeg først høre om det bedst kan betale sig at købe spraymaling eller helt nye skjolde, men det har også lidt af gøre med, at jeg ikke selv kan ordne det, så skal have en til at gøre det for mig..
Ville høre hvad det ville koste mig at få scooteren gjort grøn istedet for sort ??...
( et andet problem er også at der ikke er nogen grill foran, og det vil jeg gerne have, så det skal også inkluderes i prisen, både med og køb og påsætning...)
På forhånd tak
- Techx
sep 2003
Følger: 13 Følgere: 12 Scootere: 4 Emner: 48 Svar: 1.169
Og med hensyn til Maling, vil jeg klart anbefale dig autolak, eller køre den til en autolakere... Hvis du kender en der kan male, eller har automaler sprøjte til Kompressor, vil det være fjong, og så køber du bare 0.7l eller 1l. det er mere end rigeligt..
Men jeg vil klart anbefale dig at gå rundt til de forskellige autolaere, og spørge om en pris, hvis det kun er yder skjolde, kommer det ikke til at koste dig mere end 700-1200kr...
PS. Inde på dette forum er ingen spørgsmål dumme....
mar 2004
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
Mange tak ..:)
Det er sku egentligt også dyrt for at få farvet den ..
Men takker..
Hm.. Dumme mig søger hjælp :D..