{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
378 visninger | Oprettet:

Unge og stave ?!?! {{forumTopicSubject}}

Hejsa allesammen

Hvor søren lære de unge mennesker og stave henne ? nogle indlæg der kommer er REN vulapyk.. der er hverken tegnsætning eller noget som helst i nogle af de tekster man læser.. det samme med forkortelsen af 1000 (tusinde) som alle skriver som KG.. det hedder det ikke.. KG = Kilo Gram.. dvs en vægt betegnelse.. så når en scooter koster 5KG hvad er det så ? mel ? bananer ?

K = Kilo, og er en betegnelse for 1000 (tusinde)
dvs snakker vi vægt er det KG og er det penge forkortelse er det K.. hverken mere eller mindre en K..

og så er der de simple ting som tegnsætning har jeg ikke ret der er mange der ikke kan finde ud af det hvad er det så svært ved det det gør teksten meget lettere og læse hvis man bruger lidt komma og punktummer der er mange der skriver hele tekster uden og bruge et enkelt tegn det er da fuldkommenulæseligt

^^ Kan i se ? det er svært og finde hoved og hale i sådan en tekst hvis man ikke bruger tegn.. her er samme tekst, bare med tegn i :

og så er der de simple ting som tegnsætning.. har jeg ikke ret ? der er mange der ikke kan finde ud af det.. hvad er det så svært ved det ? det gør teksten meget lettere og læse hvis man bruger lidt komma og punktummer.. der er mange der skriver hele tekster uden og bruge et enkelt tegn.. det er da fuldkommenulæseligt!!

Og jeg ved godt man ikke bruger to punktummer i sætninger som denne, men det er nu også bare for at illustrere at det gør det lettere og læse og mere overskueligt smiley

Det var lige et lille surt opstød herfra, og så må i jo komme med ris eller ros smiley

Fortsat god dag
Mvh Holmeren

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Unge og stave ?!?!
Kommentér på:
Unge og stave ?!?!

Annonce