{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
276 visninger | Oprettet:

Protein Pulver {{forumTopicSubject}}

Hejsa...
Jeg ville lige høre om det er sandt at Proetein pulver
( det man tager i forbindelse med styrketræning for at vokse en lille smule hurtigere ) - Kan give bumser i ansigtet?

Jeg har fået at vide at det faktisk godt kan give bumser, men fik også at vide fra en der arbejdede i matas at det ikke gav nogle bumser men derimod var noget alle mennesker burde drikke for at få de proteiner kroppen har brug for...

Men giver det bumser eller ikke? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Protein Pulver
  • #1   29. dec 2006 har sq aldrig fåer bumser af det .....det kan jo være nogen der får af det ved sq ik prøv

• #2   29. dec 2006 dme jeg kender som har taget det har sku ikk haft bumser smiley

• #3   29. dec 2006 Nej det er kun hvis du begynder på Waight gainer og din krop ikke kan nå og absobere det... jeg blev total buttet i ansigtet af det og fik og bumser, så stoppede omgående da jeg egentlig heller ikke havde brug for det...

men protein pulver det burde ikke give noget? du får jo heller ikke bumser af og spise en stor bøf ??

• #4   29. dec 2006 Weight***

smiley

• #5   29. dec 2006 men hvis du også godt vil voske lidt hurtigere, så prøv og lave om på dit træningsprogram... sådan så hvis du F.eks laver 3 øvelser fast i træk, så prøv og byt op på det... din krop den har det med og få det for godt og det vænner sig hurtigt til de faste vaner smiley

men hvis du prøver og bytte om på øvelserne så vil du kunne mærke en stor forskel smiley

Normalt tager jeg 40 kg i hver hånd i håndvægte på en flad bænk, og 32 kg i skrå og 24 i lige bænk... men da jeg byttede om på øvelserne og startede omvendt, gik jeg ca. ned med 10-12 KG. i snit... og jeg var mere kvæstet dagen efter end jeg plejer smiley det er sq noget der virker smiley

• #6   29. dec 2006 protein pulver skal bruges efter træning, det protein pulver gør at den opbygger musklerne hurtigere. men overvægtige mennersker skal heller ikk bruge fordi de har nok fedt at opbygge af? men det er på ingen måde farlig... overskudet går lii i pikken

• #7   29. dec 2006 bænk smiley nej sq ikke biceps det ville jo være hjernedødt smiley hehe

• #8   29. dec 2006 $ L S D $ |LC| det samme skete med mig at jeg blev buttet i ansigtet heheh men nu er jeg stoppet med at tage protein pulver ....nu er det bare sundt kost

• #9   29. dec 2006 Når i siger Protein pulver, mener i så Kreatin? smiley

Kreatin er det eneste jeg tager, og kan tydelig mærke det.

• #10   29. dec 2006 NEj så mener de protein..
    De er forskelligt fra person til person, jeg fik ikke bumser af det..
    Men det er ikke noget som hjælper helt vildt, du tager nemmere på i vægt sådan du skal afbrænde fedtet så det omdanner sig til muskler. Det siges også at hvis man spiser rigtigt så får du det den vej igennem, og det er en meget bedre vej at få det igennem
    Flere personer har taget overdosis af det og blevet indlagt, så tag kun hvad der står, hvis man skal bruge midlet.

• #11   29. dec 2006 Det eneste der kan ske ved at tage proteinpulver er at hvis du tager nok skider du som bare fanden.. smiley

Kommentér på:
Protein Pulver

Annonce