{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Få en hurtigere computer?
  • #1   17. sep 2006 Bore, Hakke, Plane top, Geare, Udvide skyllekanaler, Indsugningsforstærker, Størrer karburator, Powerfilter, Octane boost, Lattergas, Tændrør der passer dertil, Tun udstødning der passer dertil, Racer tænding, Racer kobling, Racer krumtap, Gode lejere og simmeringe og hvis det skal være helt vildt skal du op i noget 70 - 75 ccm med blueprinted blok ovs...

Ej du kunne gå gennem alle de spil ovs. du har installeret og det du ikke bruger sletter du bare. Fjerne alt spyware ovs... Men det mest effiktive var nok at opgradere det indvendige...

• #2   17. sep 2006 nogen flere ram i den , opgrader alle dine driver's.. så skulle der gerne ske noget ! måske et bedre bundkort , vil anbefale styre systemet 64-bits , det kør jeg med smiley fremtids sikret!

• #3   17. sep 2006 Jeg håber virkelig ikke du brugte tid på at skrive ovenstående "Bore, Hakke, Plane top, Geare, Udvide skyllekanaler, Indsugningsforstærker, Størrer karburator, Powerfilter, Octane boost, Lattergas, Tændrør der passer dertil, Tun udstødning der passer dertil, Racer tænding, Racer kobling, Racer krumtap, Gode lejere og simmeringe og hvis det skal være helt vildt skal du op i noget 70 - 75 ccm med blueprinted blok ovs... "

For så har du INTET liv smiley
    Jah , Men hvordan f*** gør man sådan noget ? ;D

• #4   17. sep 2006 Hvad hedder den der computer nørde side ?

• #5   17. sep 2006 Jeg keder mig bare...

• #6   17. sep 2006 ELLER BARE SLætte det hele og instalere det igen

• #7   17. sep 2006 www.tweakup.dk
    men hvis du spørger sådanne derinde bliver du nok gjordt til grin smiley

• #8   17. sep 2006 www.hol.dk

• #9   17. sep 2006 Tror jeg sku også smiley

• kim p
    kim p Tilmeldt:
    nov 2005

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 63
    #10   17. sep 2006 Start med at fjerne alle dine ting på skrive bord, fjern pause skærm, slet alt i papir kurv.

Der næst kan du gå i start - kør - skriv "msconfig", ude i højre side af den skærm står der "start" klik og så kan du se alle de ting som din pc åbner når du starter din pc. Slå alle sammen fra på nær dit virus program og evt msn.
    Klik ok og vider og klik genstart. Der kommer en boks frem hvor du klikke i og ok. Så er den forhåbelig blevet meget hurtigere.

Nu nævner du ikke noget om det er lokalt den skal være hurtigere eller også på internettet.

på nettet så gå ind i "funktioner" og "internet instillinger" "slet cookies" samt "slet filer" anvend og oki.
    samt du også lige kan klikke på "ryd oversikten"

Så for du slettet alle de små ting som tager masser af enegi på din pc.

Så kan du gå ind i kontrol panel - tilføj fjern programer og så fjerne de ting du ikke bruger, og nu du er der inden tryk på "windows komponenter" og fjerne de ting du ikk ebruger der inden.

• kim p
    kim p Tilmeldt:
    nov 2005

#11   17. sep 2006 plus du kan også lige gå ind på www.virus112.dk og scanne din pc der for diverse virus ting. det er gratis.

En anden ting som du kan få mange kræfter tilbage med er hvis du køre med norton, panda osv virus programer.
    SLET det virus program og download gratis AVAST virus program. www.avast.com home version er gratis og virker perfekt. det tager slet ikke nær så mange kræfter som de andre gør samt de generelt er beder og sørger for sikkerheden er i top.

• #12   17. sep 2006 1 Aldrig slet uindstiller det smiley 2 diskdefragmentering den smiley 3 slet alt det du ik bruge (filer) og (mapper)

og ja smid nogen ekstra ram i smiley

• kim p
    kim p Tilmeldt:
    nov 2005

#13   17. sep 2006 Når du har gjort alt det jeg har skrevet så kan du lige tage den omtalte diskdefragmentering. Men først når du har gjort alt andet da det ellers ville være lige meget med at havde taget sådan en

• #14   17. sep 2006 .

Kommentér på:
Få en hurtigere computer?

Annonce