{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  t hansen
  • #1   13. jun 2019 Vil stærkt fraråde at få lavet nogen form for service i Thansen..

  • #2   14. jun 2019 Ville hellere lade en 16 årig tøs fra en pølsevogn foretage lave et service check på en scooter.

  • Tommy C
    Tommy C Tilmeldt:
    apr 2016

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 9
    #3   14. jun 2019 okay mange tak smiley


  • #4   14. jun 2019 T-Hansen er total Nazi omkring reparationer af scootere som ikke er købt der, jeg taler af erfaring.

    De vil ikke røre det med en ildtang.
    Jeg fik dem dog til at skifte dæk på min scooter (JOG AS) dog skulle jeg selv afmontere hjulet, selv DET ville de ikke... og så blev dækket endog monteret den forkerte vej..

    og så har de virkelig ikke forstand på noget som helst, har været dernede rigtig mange gange for at spørge om råd, man skulle tro de alle var i beskyttet job.

    smiley


  • #5   14. jun 2019 #1 hvorfor? Er mekanikeren ikke lige så gode som andre steder? Eller erde også et produkt af thansen?

  • #6   14. jun 2019 #5
    Jeg tror ikke det er mekanikere de har ansat til de opgaver.. (Eller rettere det håber jeg virkelig ikke).

    Der findes så ufatteligt mange skrækhistorier herinde og på nettet generelt..

    Personligt skulle jeg ha monteret et dæk på en Jog fælg for nogle år siden. (Bor tæt på en Kina kiosk, og prisen var bedre end andre steder).
    - Jeg tænkte fejlagtigt at de da ikke kunne fucke op i at montere et dæk..
    Men det tog dem 4 forsøg hvor jeg hver gang monterede fælgen og udstødningen på scooteren, for dagen efter at komme ud til et fladt dæk.
    4. Gang kunne den holde luft, men der var der så ikke meget lak tilbage i fælgkanten.
    Da jeg brokkede mig over alt lakken var skrællet af stålfælgen som så ville begynde at ruste, var svaret bare at det var hvad man kunne forvente når de brugte den maskine de har til det.. smiley

    Efter utallige gange jeg købte ting som enten ikke passede, var defekte ved modtagelse eller som gik hurtigt i stykker, så nægter jeg at sætte mine ben i den Kina kiosk igen..

    ALT de sælger er enten det arveste lort, eller kan findes billigere andre steder..

    Bihistorie:
    Købte engang skiver til front og bag til en Fabia RS, da jeg så kom ud på værkstedet for at montere, så ser jeg jeg har fået fire skiver til bagenden på en Golf 4.. WTF? smiley


  • #8   14. jun 2019 BasseLisk, man skal kun købe olie der inde hvis man vil tages røven på..

    Som jeg skrev, så er ALT de sælger noget lort, eller også kan det købes billigere andre steder..


  • #10   14. jun 2019 Prøv at læs hvad jeg skriver..

  • #12   15. jun 2019 Så er jeg ked af at sige det, men så forstår du bare ikke hvad du læser..

  • #14   15. jun 2019 Igen du forstår ikke hvad du læser..

    Nu skal jeg skære det ud, og derved forklare dig at jo, det passer, og nej du har ikke forstået det..

    Selvfølgelig er Castrol, Castrol..
    Men læs hvad jeg skriver..

    ''ALT de sælger er enten det arveste lort, eller kan findes billigere andre steder'' !

    Lad os tage Castrol Power 1 2T som et eksempel bare..
    Den tager Thansen 160,- literen for..
    - Den kan findes mange andre steder til under 100,- literen..
    Altså der er Thansen 63% DYRERE end andre steder..
    Og sådan er det med ALT de sælger af ting der er værd at købe (læs: ikke er lort)..

    Håber du kan forstå det du nu har læst..


  • #16   15. jun 2019 Nu Er alt jo dyrere i Danmark, og alt kan findes billigere fra uk eller lignende. Det ikke en fair sammenligning.

  • #17   15. jun 2019 Nu er min sammenligning så i danske butikker..

    Der vil selvfølgelig være flere penge at spare ved udenlandsk eller steder med længere levering.


  • #18   15. jun 2019 Tommy C. Hvis du skriver hvor i landet du er fra, kunne det jo være du fik et tilbud fra en herinde fra.
    Personligt har jeg ik noget mod T.Hansen og køber ting derfra, så længe det ik omhandler sliddele og olie som jeg har dårlige erfaringer med.
    Har eksempelvis oplevet svingende kvalitet med ruller og rem, så derfor køber jeg det andre steder.


  • #20   16. jun 2019 Jeg tror desværre også selvom det ik burde være tilfældet, at der er meget stor forskel på service niveauet/kompetencen fra butik tik butik.

Kommentér på:
t hansen

Annonce