{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
948 visninger | Oprettet:

Palle H
Palle H
Tilmeldt:
12. maj 2019
Følger: 13 Emner: 1 Svar: 2

T Hansen {{forumTopicSubject}}

Har ikke haft scooter i næsten 10 år, men nu vil jeg have mig en.
Kender godt holdningen til T Hansen scooter hos de fleste, men er deres produkter også så elendige som mange vil gøre dem til. Vil helst have en 2 takts, men det har de åbenbart ikke mere.
Håber ikke mit indlæg giver for meget tumult her på forum da jeg godt ved at emnet måske er lidt en varm kartoffel.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  T Hansen
  • #1   12. maj 2019 De er billige, men absolut ikke pengene værd..

    Find dig en lettere brugt Yamaha, Piagio, Honda, Aprilia eller noget Peugeot eller PGO..

    Det vil spare dig for en masse problemer og pludselige udgifter. Du vil også kunne holde en del flere penge hjemme ved videresalg..


  • #2   12. maj 2019 er deres produkter også så elendige som mange vil gøre dem til
    Ja det er de, er det korte svar.

    Men, hvis du køber den fra ny af, overholder service, ikke begynder at pille ved den og lave den ulovlig, og pudser og polerer, og giver skruer, bolte og møtrikker et lag dækkende fedt, for at forhindre rust, så vil du helt sikkert have scooter i en del år fremover.
    Men du vil stadig få meget bedre og mere driftsikker scooter hvis du tog et trin mere op ad stigen, og valgte en PGO feks.


  • #3   12. maj 2019 Følger lige med smiley

  • #5   13. maj 2019 Købte en VGA Explorer 4 takt sidste år, og er egentlig godt tilfreds med selve scooteren, men det er fordi jeg kan finde ud af at skrue i dem selv.
    Jeg tror det største problem T Hansen har er deres mekanikere, da jeg fik den hjem, lå de 4 skruer til hjelmrummet løst dernede, sædet var ikke skruet fast, tomgangen ved varm moter nok omkring 4000 rpm, gashåndtaget havde nok 2cm frigang og bagbremsen var nærmest inaktiv.Der følger en tjek liste med som er underskrevet af ham der har klargjort den, og der er alt selvfølgelig krydset af og iorden, NOT.
    Man kan så nærmest ikke nå at få den ind af døren, før der ligger en indkaldelse til service.Jeg har så valgt at ignorere deres service, og gøre det selv, jeg mister jo så garantien, men det overlever jeg sq nok.
    Så hvis du ikke kan eller gider rode lidt med det selv, ville jeg nok også gå et trin højere, købe brugt eller ligge lidt flere penge på noget kvalitet.


  • #7   13. maj 2019 #5 - 6

    Det er virkelig skræmmende at høre om jeres oplevelser smiley

    Jeg har personligt mødt mange inkompetente T-Handen sælgere, hvor man næsten er helt rød i hovedet, af raseri og forundring over hvor dumme de kan være.

    Seriøst, der var engang en sælger, som ikke kunne sælge mig benzinslange uden at vide hvilken scooter det var til? smiley

    Og her i sidste måned skulle jeg bruge 2 ganske almindelige skf lejer 6001 til min trillebør, gik selvfølgelig i T-Hansen fordi det var det nærmeste sted, det fortrød jeg grueligt, for den inkompetente assistent sagde ( efter at have brugt 5 minutter på computeren) her står, at dem må vi ikke sælge længere, de er blevet forbudt i hele koncernen smiley
    Der var jeg godt nok ved at få et flip smiley
    Så gik jeg på min telefon, fandt lejet på deres webside og så fik jeg min lejer , betalte og gik.

    Og det er bare to historier ud af MANGE...


  • Palle H
    Palle H Tilmeldt:
    maj 2019

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 2
    #8   14. maj 2019 Syntes at fornemme at det ikke skal være en scooter fra Thansen. Skal til Odense og kigge på en Speedfigt fra 2016 som kun har kørt ca. 5000, og som ser meget velholdt ud, pris 8500.-.

  • Palle H
    Palle H Tilmeldt:
    maj 2019

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 2
    #10   14. maj 2019 Der burde ikke være noget rasleri eftersom den kun har kørt ca. 5000 km, men du har da ret, jeg skal selvfølgelig prøve en tur. Ved ikke rigtig om det bliver den , for den er købt på auktion og han ved intet om den. Han købte den til sin søn, men opdagede bagefter at det var en 45 og ikke en 30.

  • #11   14. maj 2019 Jeg må give mange rat i deres svar ,
    thansen scooter er ikke for folk Der bare skal have en trofast scooter, som de skulle bruge fejl fri hvermorgen til job og hjem fra job igen , for det kan de scooter ikke klare, men der i mod , hvis du typen der kan li at tænke 2 timer før du står op om morgen om den nu kan starte idag eller om du kommer på job uden bøvl osc så er det lige sådan en du skal have , for den holder dig igang meget af tiden , ikke mindst så det et plus hvis du køber den at have en eller anden form for mekanikker uddannelse , så kender du til værktøjet du skal bruge med tiden på den smiley smiley

    Med andre ord , køb heller en brugt scooter som måske Peugeot - eller Aprillia - Aerox osv osv eller nogen helt andre mærker
    Måske pocket bike, fra Kina de holder som regl også længer end thansen scooter ... he he he

    Men hvis du ønsker en thansen scooter fordi de billiger , så ved jeg at Benelli er begyndt at sælge deres scooter gennem thansen , og det er ikke dårlig scooter , men om den er blevet det gennem tiden ved jeg ikke , men i tidernes morgen var det en fin scooter ved jeg , men husker ikke om det 2takt eller 4takt de sælger gennem Thansen


Kommentér på:
T Hansen

Annonce