{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  T hansen
  • #1   22. maj 2018 thsvansen er jo ikke ligefrem det bedste sted at købe en scooter du får hvad man betaler for .ikke den bedste kvalitet der findes .kørt sagt det er noget lort .

  • #2   22. maj 2018 Hvor anbefalder du så man køber en knallert henne?


  • #3   22. maj 2018 Hos en knallert forhandler

  • #4   22. maj 2018 Har kørt T Hansen de sidste 10 år , ja man for hvad man betaler for men dem jeg har købet er der intet at udsætte på prisen taget i betragtning .
    Modeller er : sprint smadret i uheld, g buddy kører stadig med alt original fra fabrik ( undtaget er sliddele : ruller rem udstødning dæk) . Stealch stjållet , versus køre stadigt og til sidst sym orbit 4 takt .


  • #5   22. maj 2018 aldrig nogensinde thsvansen ikke værd at bruge penge på .

  • #6   22. maj 2018 Hvis du kan nøjes med og kører uden begrænsninger, så kan du godt købe fra dem. Vil dog ik anbefale dig og køber derfra, hvis du tænker i baner om 70ccm kit osv.
    Kender et par stykker som jeg også laver service for, men deres mekanikere/servicer kan findes bedre andre steder.
    Om du køber en scooter til 4 eller 20.0000, er ligemeget hvis ik de holdes med service og service bliver lavet ordentligt ( bare min mening )


  • #7   22. maj 2018 jeg har ikke så meget ondt at sige om scooter fra thansen man får jo hvad man betaler for og jeg har haft det værste af det værste i følge mange nemlig en gianco sprint købte den brugt lavet den da den have nogle fejl kørte 4 år uden problemer så begyndte folk og sige at tage begrænsninger ikke var rigtig tun så smed jeg 90 cc på det største man kunne få dem gang og kørte igen 3 eller 4 år på den igen uden problemer bare hold dem inde for deres grænser af hvad de kan holde til


    og er startet med at lege med en cpi sm for at se om den så er lige så ringe som folk siger


    men igen hvis du bruger 6000 på en thansen scooter skal du jo forvente at den ikke er lige så god kvalitet som en 15000 kr piaggio fx


  • #8   24. maj 2018 Har set VGA scootere fra Thansen med 30000km på bagen uden problemer, der hvor det ofte går galt er når scootere ikke bliver serviceret, jeg ville ikke frygte at købe en scooter fra Thansen igen hvis behovet kommer.


Kommentér på:
T hansen

Annonce