{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

Træning {{forumTopicSubject}}

Hey SG.

Jeg er gået igang med at træne men jeg syndes ike rigtig jeg bliver større af træningen, så jeg ville høre mig om i har nogle gode hjemmesider til hvor man kan købe trænings midler og stille spørgsmål til dem. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træning
  • #1   23. nov 2013 Hvor langt tid har du trænet? Det kan tage måneder før der sker noget.

• #2   23. nov 2013 Tag den tid det tager.. Du bliver ikke schwarzenegger på 2 år jo..
    Hvor lang tid har du trænet?

• #3   23. nov 2013 Jeg har f.eks. trænet i et år, og jeg kan ikke sådan specielt se at der er sket noget, ting tager tid smiley

• #4   23. nov 2013 Du skal bare presse dig selv hårdt, selvfølgelig uden at skade dig selv. og så er kosten mega vigtig! -og hvis du har meget fedt, så dyrk motion for at få det væk, for så bliver man nemt semi-buff/makeret smiley
    -hold dig fra muskel-midler (protein pulver etc.) (Min holdning smiley )

• #5   23. nov 2013 hvis du vil være stor hurtigt må du snyde...men hvor fedt er det li ?

hvad for øvelser kører du ?

• #6   23. nov 2013 Mejdal: Lige et spørgsmål. Hvorfor holde dig fra protienpulver?

• #8   23. nov 2013 Proteinpulver er et udemærket boost af protein, men med god kost skal du ikke tage proteinpulver, der er jeg enig med Mejdal.

• #9   23. nov 2013 Men det betyder ikke, at du ikke skal tage det, sådan lyder det for Mejdal

• #10   23. nov 2013 proteinpulver er fint som supplement, men vil til hver en tid heller tilpasse min kost istedet, du kan sagtens få de proteiner du skal ha .

• #11   23. nov 2013 Væske er meget bedre, lige efter du har trænet, da du har brugt hele din krop, væske er hurtig optagende, så vil hellere drikke en shake lige efter.

• #12   23. nov 2013 Nu er proteinpulver jo ikke kun for at få de resterende proteiner man mangler. Mange kører det som et Recovery middel, da dine ødelagte amino syrer i musklerne bliver bygget op forholdsvis hurtigt, når du indtager proteiner lige efter. Men det er selvfølgelig ikke nødvendigt, men er rigtig god kilde at bruge. Hvis du vil blive større og se resultater, skal du træne og tænk på din mad. Det vil sige 30% træning, 70% valg af mad. Din kost er mindst lige så vigtig som træningen. Dårlig kost = dårlige resultater

• #13   23. nov 2013 Du får ikke dårlige resultater Mads, bare langsommere resultater, det tager længere tid.:P

• #14   23. nov 2013 Problemet er bare protein bliver optaget meget langsomt i dine tarme, så det er bedre at have noget der opbevare proteinen i tarmen end den bliver skyllet lige igennem. Men alle har jo deres metoder, og det er ikke rigtigt bevist i større undersøgelser hvad der giver mest.

• #15   23. nov 2013 Jeg skrev også at det var min holdning.. gør som i vil, men jeg holder mig til protein igennem kosten smiley

• #16   23. nov 2013 Helt i orden Mejdal smiley

• #17   23. nov 2013 Ja okay sandt Rocky ;). - men de fleste vil vel gerne opnå gode resultater på kort muligst tid, uden brug af roids

• #18   23. nov 2013 I know, men det tager dog tid det hele smiley

• #19   23. nov 2013 Sandt. smiley

• #20   23. nov 2013 - men angående dit spørgsmål Mathias M, bodylab.dk er et rigtig godt sted hvis du er interesseret i pulver, kreatin og alt det der. Bodybuilding.dk er rigtig god hvis du vil læse om det og har spørgsmål smiley

• #21   23. nov 2013 Søg også efter bodybananas.dk på facebook, og bodybanas Junglen på face, super gode til noget nyt til træning smiley

• #22   23. nov 2013 Ey ey ey! ABS are made in the kitchen! Spis mindre, og mere varieret. Hvis du gør det samtidig med at spise meget protein holdig mad kan du fint leve uden pulver og lignende. Derimod hvis du begynder at løbe en masser, forbrænder du også på musklerne. Husk dog altid at varme op før du løfter. Jeg kører selv helt naturel. Og disse råd virker virkelig! Jeg har mistet 17 procent fedt siden starten af sommerferien! Husk at indtage proteinholddig mad lige efter træning, da det er her dine muskler er mest modtagelige over for protein. Hvis du ikke selv kan se forskel, så tag et billed af dig selv, kun iført underbukser hver 3 måned, så kan man virkelig se forskel. Jeg tog mit sidste billed for halvanden måned siden, og jeg kan allerede se forskel! P.S. ABS lig med mavemuskler ^^

• #23   23. nov 2013 Så sandt som sagt.

• #24   23. nov 2013 anti-lock braking system = abs smiley

Træner du sammen med en af dine kammerater kan du konkurrere med ham, det hjalp mig meget.
    Det der med mad osv lige efter og lige før har jeg aldrig rigtig brugt, dog er jeg alligevel blevet meget mærkeret og større..
    Dog har jeg kun trænet i 3 måneder og har taget omkring 5 kilo på og er gået 50 kilo op siden jeg startede i bænk osv.

• #25   23. nov 2013 ^ enten startede du sindsygt lavt i bænk, ellers må du have bulket på det ondeste, ellers har du bare pyntet på resultatet. Det lyder rimelig voldsomt at stige 50 kg i bænk på 3 måneder

• #26   23. nov 2013 Startede på 50 hvilket jeg nemt kunne tage derefter rykkede jeg op til 80 derefter 100

• #27   23. nov 2013 year 100kg en halv gang

• #28   23. nov 2013 Oliver

100 kg i bænk? Ha ha ha ha ha ha ha.
    Jeg har set nogle af de større fyre som tager 80 og derefter 120kg i bænk.
    Ud fra hans træning, hans størrelse osv.... så det nemt og se han har trænet i flere år. Og så være på 100kg allerede 3 måneder efter? Hahahaha, selvfølgelig er du det. Op med en video som beviser at jeg tager fejl. Før det sket så det bare bullshit.

Start med og træn et sted hvor du nemt og hurtigt ser resultater, som og træne ryg. Jeg er pt på 40 kg i håndvægte når jeg træner ryg, og jeg startede nede omkring 20kg. I morgen vil jeg prøve med 50kg, her efter at jeg har fået handsker som jeg kan benytte når jeg træner. Med handsker virker det som om at det er blevet lettere. Det synes jeg i hvert fald at det er, når jeg tog 40kg uden handsker, og så derefter med handsker. Og jeg kan så småt begynde og se resultater på ryggen.

• #29   23. nov 2013 arhh det hed så 100 kg 10 gange 3.

• #30   23. nov 2013 Katjing: Giver dig helt ret. Vil gerne se video, fordi det lyder vildt, efter 3 måneder, og tage 100 kg i bænk.
    Og helt enig med det med handskerne. Tager lige nu 55 kg, i biceps, med kabler, hvilket jeg kun kunne tage med 45 uden handsker, da det kunne mærkes i hænderne.

Oliver: Op med en video 100 kg 12x3, og så er jeg overbevidst, men lige nu tror jeg bare, at det er noget du slynger ud..

• #31   23. nov 2013 Oliver !

Er det dig der er et billede af under neosen ?
    Hvis ja, så kom med den video hvor du kan tage 100 kg bar en gang smiley

• #32   24. nov 2013 Ville nu også godt se den video. Du siger 100 kg x 10 x 3. Bliver interresant. Dem der tager det nede i det fitness jeg går, er rimelig store. Og hvis det er dig på billedet med din neos, ja så kan min hot 50 kører 200 km/t op af bakke ;).

• #33   24. nov 2013 Det billede med neosen er også næsten 7 måneder gammelt

• #34   29. nov 2013 Oliver: Hvor bliver den video af?

• #35   30. nov 2013 Man ska ikke altid undervurdere dem som ikke er så store. Nogen af dem ka satme være brølstærke. Har oplevet en som ikke var særlig stor ( sammenlignet med de andre selvfølgelig ) men han fik sku nogen overraskede øjn fra de andre. Bette lort, som bænker 30-40 kilo mere end de andre med arme der er dobbelt så tykke. Har os en del at sige om man er meget senestærk. Men mht. til Oliver. tror ikke på det. 100 kg ? om så det billede du har var 2 år gammelt ville jeg sku alligevel tvivle på det. Det nærmeste du kommer træning, er sikkert når du ska bevæge armene for at hælde voks i håret. ^^ Griner.
    Bortset fra det ska det siges at jeg selv brugte et år på at stige 30 kg i bænk. sikkert lang tid i nogens verden, men sådan er det. Tager desværre det længere tid, når man ikke har det der ligner fedt på kroppen, og ska bygge alt op fra ingenting.

Og som der blir nævnt, så er kosten snart det vigtigste. Og i den sammenhæng, så sørg for at få trænet dine ben rigtig godt, Evt. gerne ved hjælp af Squat og frontsquat. Bare det at man træner benene, ka rent faktisk gøre at man vokser over hele kroppen, pga. frigivelse af testetoron fra benene. og suppler gerne din shake efter træning med rent kreatin. Ka afhjælpe at man blir alt for øm og kroppen restituerer os lidt nemmere, når alle depoter blir fyldt op igen lige efter.

• #36   30. nov 2013 Da jeg styrketrænede, bænkede jeg 90, dødløftede 140 og squattede 110 i sæt a 5x5.. og der var jeg ikke særlig stor.. muskelmasse er ikke lig styrke.

• #37   30. nov 2013 Igår så jeg en gut der var mindre end mig, som trænede ben. Han havde 6x20 på hver side af den han skulle løfte med benene, og jeg tænkte bare ''Ej, det løgn?''

Men jo, der var 120kg på hver side = 240 kg, men jeg ikke kan tage nær halvdelen.
    Og han havde ikke ligefrem store benmuskler. Yep, jeg blev overrasket, og ingen af jer vil tro mine ord uden selv og have set det smiley

Kommentér på:
Træning

Annonce