879 visninger
|
Oprettet:
11. sep 2009 Følger: 33 Følgere: 33 Scootere: 9 Emner: 113 Svar: 872
Træning! {{forumTopicSubject}}
Hejsa!
Nu begynder jeg på kreatin, den rigtige kost og hård træning fra på mandag!
Jeg tænkte lidt på om i havde nogle gode tips til både kreatinen, kosten og træningen?
Jeg skal ikke træne til noget specielt, mere bare muskelmasse
Tak på forhånd
dec 2007
Følger: 43 Følgere: 43 Scootere: 7 Emner: 175 Svar: 966
Ellers bare sørg for at få nok mad og at løfte tungere så musklen bliver overbelastet :).
apr 2013
Følger: 48 Følgere: 48 Scootere: 1 Emner: 33 Svar: 540
Husk nu for fanden at træne det hele! Ikke kun arme og mave/ryg! Det ser pisse dumt ud!
Træn seriøst, snak i omklædningsrummet.
Husk musik!
Tag gerne en ven med
Kig dig selv i spejlet når du træner! det giver psykisk styrke.
maj 2007
Følger: 66 Følgere: 64 Scootere: 22 Emner: 71 Svar: 464
Frugt og grønt er også godt, får at få nogle vitaminer i kroppen.
Men spis massere måltider, og hvis du har svært ved at tage på, så købt weightgainer, det hjælper hjernedødt! Jeg tog 6 kilo på, på 2 - 3 måneder, og det var muskelmasse.
maj 2007
Følger: 66 Følgere: 64 Scootere: 22 Emner: 71 Svar: 464
Dag 1 - Bryst og Biceps.
Dag 2 - Ryg, baglår og læg.
Dag 3 - Skulder, Triceps og nakke
Dag 4 - Resten af benene.
sep 2009
Følger: 33 Følgere: 33 Scootere: 9 Emner: 113 Svar: 872
Angående weightgainer: Jeg har en specielt sygsom, jeg har ingen svedkirtler, så jeg kan ikke svede, overhovedet! når man taber sig, er det vel igennem også mest igennem svedkirtlerne ikke?
Vil Weightgainer overhovedet hjælpe på mig?
dec 2007
Følger: 43 Følgere: 43 Scootere: 7 Emner: 175 Svar: 966
aug 2009
Følger: 82 Følgere: 81 Scootere: 13 Emner: 72 Svar: 300
men jeg begynder også igen med at træne fra på mandag af efter laaaaaaaaaaaaaaaaang pause :b
mar 2007
Følger: 66 Følgere: 64 Scootere: 10 Emner: 1 Svar: 1.064
det meget muligt du har øget din vægt 6 kilo på 2-3 måneder, det betyder bestemt ikke du har gainet 6 kilo muskel masse.
Team Raketskid'Røvfis /
Til og starte med vil jeg anbefalede dig og læsse denne artikel
http://www.bodybuilding.dk/newbies-helpfile-edit-2-t39845.html
efter følgene bør du læse lidt grundlæggende om kost ( da kost er 70% af din træning) det kan du evt. gør på den side jeg linke artiklen til.
ellers så det bare ned i et center og bliv tilmeldt og øve nogle grund øvelser igennem, bænkpres, squat, dødsløft, bent over rows, dips og pull ups. Når du har en fornuftig teknik i disse øvelser er det bare og gi den gas og få noget godt grundstyrke. husk nu og holde dig væk fra alle de sølle træningsmaskiner de fleste centre nu til dags indeholder et hav af
vis du i tvivle om udførelsen af nogle af øvelserne kan jeg anbefalede dig www.maxer.dk , det en skide god side hvor der video af masser frivægt øvelser, og han fortæller detaljeret hvordan de skal udføres
Træning!