{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
413 visninger | Oprettet:

Politiet. Syge eller ej!? {{forumTopicSubject}}

Heej SG. Har lige en phsycho historie. Her i lørdags da jeg skulle hjem fra at have sovet sammen med kæresten (hygge). Tog jeg self knallerten. Da jeg nåede stadionen, så jeg denne hvide bil med blå hat på, så tog en anden vej. Da jeg så kom til skolen, kom politiet stormende imod mig. Self dum som jeg er vil jeg stikke af, med sølle 50 km/t. Politiet kører op på siden af mig råber "STOP". jeg fortsætter self. Føren af bilen smækker derefter døren direkte ind i siden på mig, og råber stop igen! Jeg stopper så for der ikke skulle ske mig og knallerten noget. De står så ud af bilen og pørg hvorfor jeg ikke stopper, svarer bare at jeg ikke hørte dem fordi jeg kørte og hørte musik på min ipod. De kiggede bare på hinanden som om jeg fyldte dem med løgn. De tog så deres rullefelt frem, og kørte knallerten op og målte den! Den gik 50,6 km/t præcis! De kiggede bare på hinanden og pakkede sammen igen! De gav mig en påtale, og sagde hvis de tog mig igen fald hammeren!

- Er der bare mig der sys de er hjernelamme og syge rugen, ved at handle så voldsomt for sølle 50 km/t!? Gik fuldstændig amok da de var kørt! Sys satmer det er for sygt at gøre sådan, når det ikke går stærkere! Hva mener i ? ...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Politiet. Syge eller ej!?
Kommentér på:
Politiet. Syge eller ej!?

Annonce