{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.102 visninger | Oprettet:

Så blev jeg kørt ned :( {{forumTopicSubject}}

Så blev jeg sku pårkørt på min sx 50 i dag,

jeg kommer kørne fra OTS op til baghause og lige der hvor man kan dreje ind til baghause der vælger en perker i en W passat at dreje til højer ind foran mig da jeg skal lige úd, og han skal ind til baghause, jeg prøver at følge med bilen rund og komme uden om den, men nej, jeg rammer lige ind i siden af fælgen og skørterne og smader hele venster side af knallerten og mim fod ind i det lort,

jeg er heldig jeg ikke venlter og i stedet forsætter lige ud på knallerten men kan mærke der er noget helt galt i min fod, og at jeg sidder med foden forkert og jeg ikke kan sætte maskinen i fri gear, så ser jeg hele benpedalen er brækket op fra stellet af og både gear pedal og gear skifter aksel er knækket af, jeg stiller maskinen og tager min sko af fordi det føles som om min fod bliver badet af blod der fosser ud, jeg ser min strømpe er hvid fra oven og gør over til passat ejeren der siger hvad laver du ?, hvor jeg så svare, ja hvad helve laver du, du må sku da ikke svinge når jeg køre forbi, du har ikke overhold din vie pligt, og han siger, du køre mærkeligt du gasse op og bramset og bla bla bla, det gjorde jeg ikke jeg kørte med jævn fart og selvom hvis jeg have kørt såden som han sage skal han stadigvæk holde til bage for mig, jeg køre inde på cykel sigen og self køre han ude på vejen, så siger han jeg ringer jeg ringer, eller ? er det noget du vil betale for det der ? jeg kigger på hans lort og ser bilen er bulet og hans dæk er sprunget fra fælg kanten og siger gud vil jeg da ej forhelve, DU skal betale for hvad du har ødelagt på min knallert for det er din skyld og dig der har lavet fejlen, så siger han jeg ringer til politiet, så siger jeg JA eller gør jeg det sku !,

han ringer og siger der er sket et uheld og vi er uenige om hvis skyld det er, de spør om der så er nogen person skade, han siger nej, som han så ikke ved en skid om, om der er, men de vil ikke røkke ud til det, så vil han have noget oplysninger på mig,

han får dem og jeg ber om det samme om ham og han siger jeg giver dig ikke mit CPR nr så siger jeg fint så får du heller ikke mit, så giver han mig et papir og spør om jeg er tilfres og siger nej jeg vil have dit NR plade nr så får jeg det(eller det tror jeg, jeg gør) men han skriver det fraktisk ikke, så siger han at vi er færdige her, så ringer jeg efter min far for jeg skal jo have knallerten hjem, og skynder mig at sige jeg tror ikke han er kørt væk fra baghause endnu så finder vi ham og så forklare mig far det så for ham, at såden som det er forgået ER det hans skyld og så ændre han forklaring og siger at det nok måske er han skyld bla bla,

så vil han se min knallert og siger den er ikke lovlig og bla bla bla, hvilken den faktisk er (dog ikke på mine billeder i min profil) og jeg siger det er den og hvis den ikke var så skal han stadig holde tilbage for den,

han vil gerne have en tur for at se hvad den kan køre, og jeg siger åbne øjne spasser du har smaderet mit stel og min gear kasse tror du selv den kan køres på, og han siger rolig rolig det hjælper ikke at råbe og skendes, selvom jeg endlig bare taler med fast tonefald, så spør han om jeg ikke bare kan sende den til mekanikeren og så betaler han, så siger jeg NEJ, det går af forskrikringen, og så går vi hver til sidt, og vi har fået skrevet han Nr plade ned osv osv, han kunne dårliget nok huske hvor han bil var forsrikret henne selvom han have købt bilen for 14 dage sige lol.

Så tager jeg min sko af og kigger under min fod og ja hele min stræmpe er badet i blod, vi køre hjem og ser at der er et sort åbent kødsår under min store tå, så vi må på skade stuen, og ja det skal sys,

flængen er 3 cm lang og temlig dyb jeg bliver syt med 4 steng førs med (jeg tror det er std tråd) men så må hun gå op til 0.4mm tråd for at binde det sammen, jeg kommer i røngen og får at vide tåen også er brækket, så jo der var parson skade så nu har jeg en smadret knallert og en brækket store tå med et syet kød sår neden under

Ja der er meget at læse og hvis det er for meget beklager jeg det


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så blev jeg kørt ned :(
Kommentér på:
Så blev jeg kørt ned :(

Annonce