{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
686 visninger | Oprettet:

Så blev jeg taget .. {{forumTopicSubject}}

Holdte helt stille i et lyskryds (der var rødt) og havde lige startet maskinen, så den var stadig kold og fik derfor ingen rpms max 2-4000 smiley politiet vælger at lave det jeg tror der er en u-vending, men de kører istedet ind på cykelstien foran mig, og springer begge ud af dørene for at få fat i mig, jeg tager det stille og roligt, kører lidt frem og slukker så knallerten smiley så tager de det lidt mere stille og spørger om hvor hurtigt den kan køre og om det er min smiley jeg siger at den går de 30 smiley og self er det min smiley så tjekker de stelnummer og kigger lidt omkring på motoren smiley de finder så frem til at der står 49cm3 på hvor han så siger at den jo holder sig lige under grænsen til en motorcykel smiley (er blevet taget på en motorcykel for ca. 2 år siden, og det kunne han jo så slå op, så godt jeg ikke havde 80cc på ) min udstødning er en leovince tt med std. potte smiley viser dem self e-mærket, men udstødningen har powerwarp og passer ikke helt perfekt på ophænget smiley så de beslutter sig for at tage den med ind på stationen, fordi de ikke har noget rullefelt med smiley har så også dellorto 19mm BE og en TPR vforce 3 membran på (den er gul og der står tpr på den) det kunne de sikkert sagtens se, men de kommenterede det ikke smiley haha . . der kom forresten også en politimotorcykel forbi 10 sek efter jeg havde slukket min, så godt jeg ikke prøvede at stikke af denne her gang smiley

men har så også et spørgsmål, jeg havde lige smidt ny karburator på som der var alt for stor dyse i og den passede heller ikke perfekt i min studs + at der ikke var sat choker på endnu smiley = min knallert er MEGET svær at starte smiley muligvis også fordi den står uden kåbe så der muligvis kommer vand i mit filter :s hehe

Hvad gør de så hvis de ikke kan starte den ? (altså hvis de ikke kan rulle den) XD


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så blev jeg taget ..
Kommentér på:
Så blev jeg taget ..

Annonce