{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
453 visninger | Oprettet:

Tur til kiosken {{forumTopicSubject}}

mig og 2 af mine venner skulle til en kiosk der lå lidt længt væk men så tog vi buxy`en ned til kiosken... vi sad 3 på og vi alle var 14år, det er en 45knallert,uden lys, uden hjeml... men så kørte vi over en stor vej og så kom der en æggeskald efter os men vi troede godt vi kunne flygte. så køre han ned af en vej hvor han er efter os, så kommer han op på siden af os og så kommer min ven til at kører ind i ham :s men han lagde ikke mærke til det. så kører vi ind af en sti men så kommer vi til at kører ind i en busk og så ryger luftfiltret af og så får den for meget luft og kan ikke kører. så kommer min ene ven af og løber men mig og min anden ven kører mens han holder 2 fingre for kaburatoren.. min ven blev fanget og vi flygtede.

det endte med vi stildte knallerten ved kildebakken st. og tog hjem og min anden ven snakkede med politiet i 15-20min... så gav politi manden min ven hans nr. som han skulle give til mig og hvis jeg ikke ringede ville han komme over på min skole og snakke med mig.

så kom han hjem til mig og talte med os...
og at vi prøvede at påkører ham.
han flippede!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tur til kiosken
Kommentér på:
Tur til kiosken

Annonce