{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
379 visninger | Oprettet:

Vild dag! :O (opture og NEDTURE!!) {{forumTopicSubject}}

Hej drenge, ja det hele startede med nogen ødelagde min scooter for langtid siden, så kom den til mekaniker, og 3uger efter(idag) er den tilbage smiley
Jeg hentede den efter praktik i Playtown i lyngby , og jeg fik fri extra tidligt, kl halv 4 og min scooter vil komme klokken 4 aftalt, . SÅ jeg kommer hjem og klokken er 4, og jeg får afvide de har ringet og jeg skulle beslutte om jegville have den hjem med en utæt karbu, ja sagde jeg så.

Jamen så fik jeg den hjem, rigtig glad, Og jeg tog mig en stille og rolig tur, og en lang tur ud til en ven, hvor jeg lige mødte politiet men de sagde ingen ting smiley
Da jeg kommer derover så skal vi køre over til en ven der får fri forarbejde ved McD i Vangede/gentofte.
Der tager vi så over og venter, og hans scooter skulle lige have en lille tur,
Så kommer der fanme en mand og køre ind i siden på ham!
Så han falder LAAANGT og flyver rundt i luften, vi løber så over til ham, han sagde bare av, men vi lod ham ligge og ringede efter ambulancen.
De kom så og han havde brækket benet 2steder SOM MAN KUNNE SE, (knoglerne stak ud af benet)
De skal så til at ringe for politiet , og ham victor siger at vi skal trække hans scooter LANGT væk, da den er tunet . Meget tunet.
Vi trækker den så væk, og politiet kommer og snakker osv, Den scooter skulle vi så finde igen, og vii kunne ikke gøre noget, den blev så hentet , og de ringede efter falck, som ville komme inden for en time , og OS drenge skulle vente på dem. så de alle kørte bare , og hans sonic stod bare, Fuck man blev fristet til at tage den,
Men nej nej, vi tog så ikke noget smiley men vi smuttede lige over i kiosken, for at hente noget at drikke osv.
Da vi kommer igen er den blevet flyttet lidt, men fuck det tænker vi, det er sikkert McD arbejderne, så vi sidder og chiller , og hende der kommer og henter den i falck.
Og vi andre drenge køre så over til ham på hospitalet men vi må ikke komme ind :S
Så kørte vi lidt rundt, og tog hjem smiley

LÆS DEN HVIS I VIL!! smiley
Lidt lang, men god smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vild dag! :O (opture og NEDTURE!!)
Kommentér på:
Vild dag! :O (opture og NEDTURE!!)

Annonce