{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
199 visninger | Oprettet:

45 knallert straf (under 18) {{forumTopicSubject}}

Hej gutter
Jeg er 16, og har udset mig en fin maskine. Mit eneste problem er at det er en 45 knallert??
Ville derfor gerne lige høre jer scooter-hoveder om i ved hvad straffen for at blive taget på en 45 knallert er.

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  45 knallert straf (under 18)
  • #1   11. mar 2023 Du kan ikke forsikre den da du ikke har kørekort til bil eller motor cykel, det vil så også sige at den der skal forsikre den overdrager føre retten til en uden kørekort = bøde til begge og bøde for at ikke have kørekort til bil eller motor cykel, evt bøde for manglende forsikring og evt nummerplade som der så ikke sidder på da den skal afleveres i en synshal hvis forsikringen er afmældt.
    Det bliver hurtigt meget dyrt.


  • #2   11. mar 2023 Kan man ikke forsikre den i sin navn? Det kan man da godt. Forsikringen er ligeglad om du har kørekort. Har hørt om så mange der har forsikret biler osv i deres barns navn. Du burde også sagtens kunne skifte navnet på attesten til dit eget. Du må gerne eje en bil til enhver alder, du må bare ikke køre i den.

    Eller er jeg helt gal på det hele?


  • #3   11. mar 2023 Straffen er nøjagtig som at køre i bil eller motorcykel uden kørekort. Så det bliver meget hurtigt meget dyrt. Og efter få gange bliver de store bøder som stiger for hver gang, suppleret med lidt tid i fængsel.

  • #5   11. mar 2023 forsikring er intet problem han kan også forsikre den som en 30 men lad være med det nå men køre du 45 kmt på din knallert med forsikring og nummerplade på så får du for kørsel uden kørekort ved ikke hvad den er på i dag 8-9000? hvis du holder ind til siden med det samme og siger når ja sådan er det jo burde det være det men de kan udsætte kørekort til bil det gjorde de ikke ved mig på jeg blev stoppet på mc da jeg var 16 men 9000 for kørsel uden kørekort

  • #6   11. mar 2023 Straffen er alt for høj.

    Plus de udsætter hvornår du må køre den.

    Så vent. Køb en 30er og så når du blir 18 og får bilkørekort *Voila.
    Så kan du køre mc med kun 3000 kr i straf selvom du kun har bil kørekort.

    Kører du 45 knallert uden bilkørekort så bliver du Slagtet


  • #7   11. mar 2023 Det er DYRT.......!

Kommentér på:
45 knallert straf (under 18)

Annonce