{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motocr ?
  • #1   22. nov 2021 Kort svar, ja. Lang svar, ikke den væreste, men koster for meget for det man få. Motocr er vga i foklædning

  • #2   22. nov 2021 Tjek alibaba og søg på znen...
    Taizhou Zhongneng eller noget i den dur hedder firmaet. Kaldes Znen.
    Deres Hot er den eneste der har noget at gøre med andet end kina.
    Priserne er for høje i forhold til hvad de koster på alibaba, og i forhold til hvad en Longjia koster fra Thansen.
    Det er kina budget varer.
    Ikke decideret skrald som baotian o.lign. meget af det. Dem der kostede 5000 fra ny. Gal de var noget knald.
    Znen er ikke sådan, men de heller er ikke mere værd end vga. Det er det samme koncept. Planlagt forældelse, så billigt som muligt at producere, ingen innovation, ringe pålidelighed og for mange menneskee bliver det den sidste knallert de gad i deres liv...
    De priser jeg har set på motocr er vanvittige.
    Og beskrivelsen af "deres" knallerter på deres hjemmeside er jo bondefangeri.
    Ved ik hva der er værst overpris. Kina eller skrot. Nu kan du få en kinaskrot smiley smiley
    Med en af de sløveste motorer på markedet med det værste tuningspotentiale, ringe komfor og bagageplads, klassens dårligste forlygte og et design der er ældre end den gennemsnitlige køber for den nette pris af sølle 16'500 smiley smiley
    Eller 15'500 for en ikke-sp som heller ikke er vandkølet eller har nogen nævenværdige features.
    Jeg synes det er sygt når en vespa primavera kan købe for 22'998,- kr.
    Det er 6500kr mere, og så har du noget der kører stærkere, laaangt mere komfortavelt, længere på literen, mere bagageplads, mc lygter, handskerum, bagagekrog, moderne design, holder værdien langt bedre og holder formentlig 8 gange så lang tid før den skal skrottes. 15x så lang tid før den bliver sørgelig at køre på.

    Shot story long.
    De er ikke ret meget værd for ret mange


  • #3   23. nov 2021 Noget du kan anbefale til samme pris eller lidt dyrere knallert ? Helst noget 2takt

    Har kigget lidt på en speedfight 4 2takt.
    Men ved ikke om de bliver solgt mere pga. Euro5

    Så hvis du kan anbefale noget vil jeg gerne høre det smiley

    Den skal være ny, gider ikke noget brugt.

    Tak Mvh knewit


  • #4   23. nov 2021 Du finder ikke noget nyt 2takt.
    VGA er bedre end dens rygte. Longjia som Wheelie har så meget imod, er verdens største scooter producent.
    Næsten alle scootere i dag kører med et gy6 design, som er baseret på Hondas gamle 4takt design fra 80'erne.
    Hold dig fra MotoCR for det er baggårds fabrikant som har lavet motoren.

    Så VGA, Sym/Peugeot Kymco. Så er du rimelig godt dækket ind.


  • #5   23. nov 2021 Heldigvis har størrelse ikke så meget med kvalitet at gøre smiley
    Kina er verdens største land med flere indbyggere end europa og usa tilsammen. De dominerer på ren antal.

    https://www.scooterworld.dk/vare/piaggio-zip-30-km/

    Seriøst køb den her smiley
    https://www.scooterworld.dk/vare/piaggio-nrg-power-sort-30-km-brugt/

    Den har original udstødning på... Den har kun gået 6500km.. Så den er praktisk taget ny.
    Forhandleren 2 års motorgaranti.
    De kører som regel virkelig længe uden ballade. Billige i sliddele, bedste motor du kan få. Lange serviceintervaller.
    Det ville jeg klart anbefale.
    Noget i den stil, evt en jog R eller hvis du kan finde en gilera stalker eller brugt 2t zip smiley

    Der er rimelig meget krise på knallertmarkedet lige nu.
    Ingen importør.
    Der er ellers euro5 2takt 50cc knallerter i udlandet nu.
    Det skal nok komme til Danmark igen når der kommer ny importør på banen.


  • #6   23. nov 2021 Plenty of thought has been given to delivering practicality beyond expectations. Under the seat you’ll find a spacious compartment which can hold a full-face helmet. Last but not least are the handy bag hook under the handlebar and the lockable glove box, neatly integrated in the rear shield.

    With its adjustable seat offering three heights (750, 765 and 780mm), the Zip 50 S can be adapted to your height for greater riding comfort. It also makes for safer travelling as it is..

    https://www.piaggio.com/de_DE/models/zip/

    RR 50 RACING
    One of the European best-sellers of the sector, with the widest range in terms of versions and colors, with which generations of riders have grown up, is back with a new model completely renewed in chassis, engine and design.
    The new RR 50 2021 in the Enduro and Motard versions have now a new chassis, an entertaining Euro 5 engine, and design inspired by the bigger and world-emblazoned RR enduro (7 times world champion with Holcombe and 5 times with Freeman). A mix of racing style and pure fun, ready to make the teen riders dream.

    LOAD LESS
    MARKET
    The 50cc sector is growing throughout Europe and is now back to riding the wave thanks to the new trends and also to the new commuting habits caused by the pandemic, where solo-riding is preferred to other kinds of shared transport also by the teenagers. Often unfairly ignored, the 50cc market is a precious starting point for futures riders as well as a good training for the more conscious car drivers

    MAIN FEATURES
    ENGINE

    2-stroke single-cylinder engine, 6 gears, liquid-cooled, equipped with oil mixer (except for
    the RR 50 Racing).
    New gearshift with new forged forks for a more precise clutching and an even more
    reactive and satisfying riding style.
    New gas vapors recovery system as per Euro 5 regulations.
    New filter box. Integral part of the vehicle design, it has been developed to reduce the
    noise following the current regulations. Even more practical with a quick-release system
    for an easier maintenance ? just as the racing motorbikes.

    https://www.betamotor.com/en/moto/rr-50-racing/

    https://www.betamotor.com/en/moto/rr-motard-2t-50-track/

    dem kan du købe i sverige tyskland osv.
    Det er bare danmark der sutter #øv


  • #7   23. nov 2021 31k for en 2t 50cc euro5 supermoto i sverige
    https://www.betascandinavia.se/Moped--Latt-MC/RR-50-Motard
    kan sikkert findes billigere endnu.

    Men vil anbefale at købe "så godt som ny" fra en forhandler, Piaggio/Gilera 2takt.
    Evt en yamaha eller en peugeot.
    Evt 4takt hvis du ka nøjes med udvalget.
    Men hvis budgettet er max 15k og du SKAL være første ejer, så er der ikke så meget at gøre.
    Ville sige find en peugeot på tilbud så. en kisbee/streetzone f.eks.
    Eller en vga på kampagne til ca 10k max.

    Men ville anbefale at finde lidt flere penge til det end 15k.
    20k burde kunne gøre det.

    Folk køber 31000kroner maskiner for 19k som bare skal have et lille service og ellers kører upåklageligt i eveigheder.
    f.eks. min aprilia rx factory. Nypris inkl de monterede dele var nærmere 35k end 30. Fik den 9 mdr senere for 19k.
    At give knap 17k for en kina hot for så stå 6 måneder senere med en knallert der er 10k værd er sku ærgeligt.
    især når apriliaen stortset det samme værd nu som den var for 2 år siden. Omkr 19k.
    Så er det jo billigere at købe apriliaen.

    Der var stadig 14 måneders forhandler garanti på apriliaen da jeg købte den.

    Så uden at have kigget alle butikker igennem som jeg ville hvis det var til mig selv, så vil jeg umiddelbart anbefale at købe den pæne nydelige
    piaggio nrg power, fra scooterworld til 19'395,-
    De leverer den vist til din dør

    www.scooterworld.dk/vare/piaggio-nrg-power-sort-30-km-brugt/


  • #8   24. nov 2021 Så er der 2takts euro5 i danmark.
    https://www.scootergalleri.dk/fantic-50-performance/id-1333726

    Ganske vist en pebret en.
    Men Fantic er også en lille producent. De større mærker skal nok også ramme markedet i dk. Forestiller mig ikke 2022 bliver uden da der jo er en vis efterspørgsel

    Og de nye 2t findes allerede i det meste af europa udover dk


  • #9   25. nov 2021 men er det en 30kmt eller 45 kmt?

  • #10   25. nov 2021 hvis det vides selvfølgelig smiley

  • #11   25. nov 2021 Burde kunne købes enten som 45 eller som 30.
    Mener jeg så dem som 30ere forrige år hos køhler.
    Men har også set en 2020 model der var 45er. Såå. De plejer at ha begge dele


Kommentér på:
Motocr ?

Annonce