{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
401 visninger | Oprettet:

Politiværn motocr {{forumTopicSubject}}

Hej der ude jeg har kigget lidt men har ikke rigtig fundet ud af noget så nu spørg jeg her
Er der nogen der ved om/hvor man kan få politiværn til en motocr hot 50 det er en euro 4 2020 model
På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne gammel oppvaskmaskin og koble til en ny 1.300 kr.
  • Rengøring af ovn og kogeplade 400 kr.
  • Montering af nøgleboks 350 kr.
  • Stabilisering af Billy reol 520 kr.
  • Hænge Spejl op 400 kr.
  • Slibe og olierer køkkenbord det er eg 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Politiværn motocr
  • brian n
    brian n Online Tilmeldt:
    jan 2010

Følgere: 286 Scootere: 14 Emner: 32 Svar: 25.107
    #1   23. dec 2023 det ville jeg ikke tur da jeg ville være bange for at brænde ecu af

• #2   23. dec 2023 Jeg har set det til maskiner med ecu som er mere udbredte. Hiper motor og gear maskiner.
    Men motocr er der lavet og solgt så få af at jeg knap nok har ku finde ubegrænset ecu til dem når jeg har søgt. Så mit umiddelbare bud vil være; nej det findes nok slet ikke.

Ok nu tjekkde jeg lige twostroke.se og det ser ud til de har noget der måske/måske ikke kan bruges. Hvis man monterer ubegrænset ecu.
    https://www.twostroke.se/101-octane-varvtalsbegransare-fjarrstyrd

De har også euro4 ecu ostrypt(ubegrænset) så måske det kan lade sig gøre.
    Men jeg er elektronisk analfabet og har aldrig selv prøvet politiværn sååå tag det jeg skriver med et ton salt smiley

• #3   23. dec 2023 Ved nærmere nærlæsning af politiværnet med fjernstyring på twostroke.se tror jeg ikke den virker til motocr e4, da der står at den ikke virker på modeller med indsprøjtning

• brian n
    brian n Online Tilmeldt:
    jan 2010

Følgere: 286 Scootere: 14 Emner: 32 Svar: 25.107
    #4   23. dec 2023 det som politiværn gør er jo at kortslutte signal og minus fra pickup og derfor ville jeg ikke gøre det da det vil kortslutte ecu og nok brænde den af

Kommentér på:
Politiværn motocr

Annonce