{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  gratis kørekort fra skolen
  • #1   8. aug Har du en læreplads? For det er vel ikke skolen som giver gratis kørekort ud? smiley

• #2   8. aug Det er din læreplads, som betaler det.
    Du kan ikke bruge det som 17 årig, da formålet er prøvekørsel af en bil på dit arbejde og det gør man jo ikke med en anden ved siden af.
    Vent og se tiden an.

• #3   8. aug Jeg vil mene at det er når du er fyldt 18 Men jeg ved dog ikke om du kan starte en måned før din 18 års fødselsdag eller hvordan det er?

• #4   8. aug du får MÅSKE kørekort af din læreplads. Hvis ikke lærepladsen giver det skal man selv sørge for det for ellers kan man ikke fuldføre udannelsen. (Jeg er selv mekaniker lærling)

• #5   9. aug NEJ HOLD HOLD!
    du får kørekortet af din skole. og undervisning foregår på skolen samt kørsel i skolens ejen køre biler. og du får kørekortet når du starter på hoved forløb 1. det eneste du skal betale er læge erklæring. og nyt foto.
    så ellers er det helt gratis. og det har ikke noget med lærepladsen at gøre. skolen giver. jeg har bla fået kørekort til bil igennem min teknisk skole. og gaffel truck certifikat. og senere får jeg lastbilkørekort gratis. så den er god nok.

og du må begynde og tage køre kortet når du er 17. du må dog kun køre bil med en ledsager. det vil sige en erfaren over 30 og har haft bil i mindst 10 år. det kunne være dine forældre. så dem skal du have med ellers giver det bøde som at køre uden kørekort :/. når du så fylder 18. så værsgo så må du helt selv smiley
    og mener da måske du kan starte på kørekortet når du er 16.5 år gammel. dog først bruge det når du er 17 med ledsager/erfaren l
    forældre.