{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er vi ved at lave?
  • #1   12. feb 2011 Jeg har lige fået startet mit puch flagskib op med tunsæt, så den skal lige indstilles færdig, så den kan komme ud og trille i ferien smiley

  • #2   12. feb 2011 Uhh lyder dejligt! smiley

  • #3   12. feb 2011 Den har kræfter smiley

  • #6   12. feb 2011 Haha jeg sidder og overvejer at påbegynde min renovering af motoren på min nye ged den nyeste Gt smiley

    Men økonomisk står jeg ikke så godt mere (de 2 kreidlere står mig i 28.000) smiley


  • #8   12. feb 2011 bestemt ikke målet er 2 stk der er 99.9 % orginale

  • #9   12. feb 2011 Så lidt som muligt, men de sidste par dage har det godtnok kløet lidt i de gamle knallert fingre igen, har jo en motor som skal byttes rundt..

  • #10   12. feb 2011 Tjah...


    Venter på at få mit CNC-fræsede topstykke hjem, og så skal den gamle ged have et nyt kædekit (13/35, 13/36 eller måske 12/35).
    Friske koblingsplader (hærdet alu/kork) og en 120kg's trykfjeder ligger i skuffen og venter. Bagsvingerbøsninger i lejebronze er også bestilt sammen med et 120dB horn (meheheee), så jeg har nok at se til på den rent mekaniske front.

    Tændingen er justeret ind til nogle ret så aggressive port-tider, og jeg har fået nåle + de sidste dyser hjem til min Dell'Orto VHST28.

    SP60-potte, høj kompression, 28mm karburator, 60cc med tre boston-kanaler, alle kanaler hævet 1,9mm... Den bliver latterlig i år, hvis den ikke bare sprænger i luften.

    Forlygten er blevet udstyret med Osram Nightbreaker (H4 55/60W), og er du VIMMERSVEJ, der er lys på!!!


    Skulle en af jer have en fin og funktionel lyskontakt til de sorte Magura-håndtag liggende, ville det være lækkert med et frisk tilbud - min nuværende er D Ø D! Den er kortsluttet, så der er en løbestrøm et sted, og det tapper s'gu' batteriet natten over. smiley


  • #11   12. feb 2011 Du har altid gang í meget? smiley

  • #12   12. feb 2011 jeg prøver bare at sælge kreidleren da jeg ik har plads og tid til den mere men den er satme svær at sælge og dem der endelig kommer og ser på den har ik penge nok hehe så nu må vi se hvad tiden bringer det ender sikkert med at jeg beholder den smiley hahaha

  • #13   13. feb 2011 Mikkel >> Gang i meget? Tjah... Færdig bliver jeg nok aldrig! Kreidleren er dyr ift. hvad man får for pengene, men den er s'gu' så hyggelig at køre på, at jeg ikke kan lade være!
    Dog mangler jeg efterhånden kun at bygge en reservemotor + finde et nyt koblingshjul til fem plader, og så kan jeg koncentrere mig om vedligeholdelse.

    Godt jeg snart får en motorcykel mere. smiley


  • #14   13. feb 2011 Emil >> Sælg nu bare din 5g motor til mig, og få reduceret prisen på den samlede knallert m/3g motor, istedet. Det går LANGT hurtigere på den måde. smiley Om ikke andet, så får du trods alt nogle penge mellem hænderne med det samme.

  • #15   13. feb 2011 forkert jesper min ven den 5 gears motor passer bedst på en kreidler GT smiley osse fordi den ene af de 2 jeg har er født med den xD

  • #16   13. feb 2011 Teknisk set, nej. Du skal have en model med udvendigt gearskifte og kun til lille pindboltafstand. smiley Men retfærdigt set må du jo bare byde højere end jeg, for jeg har ikke mere at give af, end jeg har tilbudt Emil...

  • #17   13. feb 2011 jesper det var en joke smiley ja og nej GTén kom faktisk os i en version med indvendigt på det ene år de blev produceret blev der lavet 4 versioner

  • #18   13. feb 2011 Mig bekendt blev GT'en produceret fra '66-'67 som blæsekølet, hvorefter RS og TM tog over i '68. RS (Renn Sport) var fartvindkølet med 6,25HK (15.43.97+) og TM (Touren Model) startede med 5,8HK (15.43.97) og fik relativt kort tid efter 6,25HK med 17-18mm Bing, da RS'en så fik en 20mm. De eneste serieproducerede med blæs/direkte skifte hed TM og var primært til det Schweiziske marked pga. deres bjergterræn og dermed større krav til køling i lave gear. Til Schweiz producerede man endda en speciel 5,8HK SB-cylinder (15.33.86) idet myndighederne fandt 15.43.96 for støjende. ALLE 6.25HK cylindre fra Schweiz er således parallelimporterede udenom myndighederne.

  • #19   13. feb 2011 både rigtig og forkert og noget ved jeg sku ikke (ang de Schweiziske cylendre) i 66 blev den første GT version lavet i antezit grå med helfenbein hvid tank og 3 gear uden knæpuder samtidig blev en version med 5 gear frigivet. i slutningen af 67 blev der så lavet en vulcanoroot version med 5 udvendige gear med cromtank og lige før gtén gik ud af produktion kom en version med indvendige 5 gear smiley

  • #20   13. feb 2011 er i gang med at købe dele hjem fra kreidlerparts så jeg kan komme ud og køre til sommer smiley

  • #21   13. feb 2011 Hvor fedt samme her fra: kreidler-dealer og kreidlerparts og john boss


  • #22   14. feb 2011 Har stadig ikke set en GT'er (uanset årgang) med direkte skifte, undtagen på et enkelt reklamebillede eller to smiley Kreidler-fabrikken rodede med forskellige udvekslinger ifm. det nye gearskifte, og det duede ikke - derfor holdt man ved det udvendige gearskifte, indtil gearkassen var på plads. smiley

    Mht. Kreidler-Dealer, så kender I nok mit synspunkt, lol. Jeg håber bare, han har fået rettet op på sin samvittighed.


  • #23   14. feb 2011 ja men han er den eneste der føre nye fodstøtter gammel model og sædebrtræk

  • #24   15. feb 2011 det ta bare lang tid for dele kommer bare det gad komme hurtig smiley

Kommentér på:
Hvad er vi ved at lave?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce