Kreidlerens status... Altså, min egen. {{forumTopicSubject}}
Jepjep, den kan køre, og som nogle af jer sikkert har set, så er den blevet gul. En lidt lysere gul end den originale, men den var sgu for flot til jeg kunne stå for den!
Forchromet RMC-tank (som altid), lang RS-forlygte, kort RMC-sæde, 15mm lavere bagtil ift standard, forgaffel fra en '80er men sænket ca. 12mm, 6-egers Weimann-fælge med 160mm tromle bagtil/skive foran, org. sort 6.25'er, 23mm Bing, M-styr und Schnellgasgriff...! For dem, der kan forestille sig det trim, er der næppe tvivl om, jeg jager udseendet i retning af en café-racer! Når finanserne slår til, skal den udstyres med clipons for at tillade yderligere 15-25mm sænkning af forgaflen! Potten er en kedelig og stille Schweizerudstødning, men cylinderen matcher IKKE min race-udstødning, og jeg porter IKKE min Mahle-cylinder... Det har jeg en 40mm Parma til, lol! Ideen med sænkningen er at reducere skyggearealet = lavere vindmodstand. Resultatet er, at bilens speedometer siger 90km/t og det svarer til 86km/t, reelt. Vel at mærke med max 9.500rpm!
Mit M-styr er monteret, så jeg ubesværet kan hvile hagen på tankdækslet, og uden cockpit har jeg stadig frit udsyn. Forhåbentlig får jeg smidt nye O-ringe i min bremsekaliber, så jeg er ude at trille på søndag. Den kan trække 1-2 tænder mindre på bagtandhjulet, så det kan være, jeg alligevel runder 100km/t på flad vej igen i år.
nov 2003
Følger: 26 Følgere: 26 Scootere: 2 Emner: 46 Svar: 1.268
Kreidlerens status... Altså, min egen.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside