{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ubegrænset cdi
  • #1   20. nov 2009 std er ikke begrænset så hvorfor købe anden?

  • #2   20. nov 2009 øhh, så skal jeg nok have ny? for min begrænser sgu smiley

  • #3   20. nov 2009 (link fjernet)

    jeg køre med den her der virker! smiley


  • #4   22. nov 2009 nice one smiley den skal vist prøves

  • #5   22. nov 2009 og hvofor tror du det er den og ikke bare dårlig indstilling??

  • #6   22. nov 2009 luk da røven monster racing? du tror måske ikke jeg ved noget om indstillling eller hva?
    -desuden KAN en cdi boks GODT brænde ud så den ikke kan fremstille en ordnelig gnist fra bunden til top. og ved at skifte cdi'en ud på derbi/smt kan den nemmere tage dens træk fra bunden når man kører med tun som i mit tilfælde er 80 cc. såé .. det jo også logik at hvis den skal begrænse flere omdr. en hvad den er lavet til, vil det hurtigere slide på den? hmm.. og jeg har bare ikke lige kunne finde en ubegrænset til smten, men nu ved jeg så det var fordi speedline kun har lagt dem ind under am6 motor køretøjer.

    så hvis du vil finde en amatør du kan ''disse'' med dens indstillinger, så led videre karlsmart smiley


  • #7   23. nov 2009 jaja, men så spild da dine penge! Har jeg overhovedet intet problem med!! Men nej, jeg aner nok ikke noget om det! Har jo kun kørt cross i 8 år og haft senda i næsten 5, så har jo intet belæg for at vide noget om det!!

  • #8   23. nov 2009 Og kom igen smarte joe!! Kører selv med mhr, så kom igen når du får noget andet end thansen/protuna tun!! Har prøvet airsal og yder langt fra som f.eks mhr, redtop, prorace osv! Så kom igen puch maxi tuner!

  • #9   23. nov 2009 hmm, hvis du ikke kan mærke forskel på std cdi og ubegrænset cdi tror jeg nok liiige du skal komme igen.,
    skal jeg fortælle dig hvad jeg har været med til at indstille?
    -top performance reiju 86 ccm (ny opsætning, jeg hjalp)
    -dk 3 stærkeste derbi senda
    - og hmm. 2 andre 80 cc derbi sendaer + min egen.
    så tror nok jeg ved hvordan de skal køre? svans.. og jeg HAR kørt omkap med en prorace sx50 med 6 gear og som var pro indstilt. og hmm. jeg kunne da sagtens følge med? så'e lær dog at indstille. bare fordi du køber et dyrer kit, betyder det ikke at du kan få det til at yde mere.


  • #10   23. nov 2009 jeg siger jo heller ikke en std cdi begrænser i mængden af omdr. den er bare langsom til at følge fra start, feks. den har et ''hak/et sted'' hvor den kører, og så tager den bare mega mange omdr. og ved at sætte en ubegrænset på trækker den jevnt med de mange omdr fra bunden af. så den bedre kan udnytte sine omdr. hmm??

  • #11   23. nov 2009 det kan jeg så fortælle dig ikke er tilfældet! Du får den ikke til at trække fra bunden med en anden cdi, da det er sådan motoren er konstrueret der afgør hvordan trækket vil ligge! Har selv anden cdi på min (sad på ved køb) og der er ingen forskel på trækket fra bunden i forhold til std.. Men så brug pengene på det! Ikke mine penge!

  • #12   23. nov 2009 det har jo også lidt med hvordan trykket i udst. er bestemt?
    hmm. og nej ubegrænset er jo billigere end orginal. og min ER ved at være slidt, det kan godt mærkes, den er ikke så hurtig på omdr. og den taber dem hurtigere (nogen gange) så derfor ville jeg bare have en ubegrænset på? og altså , jeg har erfaringer med ubegrænset. jeg synes det giver noget. men det er vel hvordan man tager det.


  • #13   23. nov 2009 Jaja, har selvf også meget at gøre med udst! Men hvis den mister kræfter kan det meget vel være stempel, eller bare stempelringe der trænger til et skift! En cdi bliver ikke bare slidt på samme måde som en cylinder eller et stempel jo. Men prøv da og se om det giver noget...

  • #14   23. nov 2009 har lige skiftet stempel for under 20 timer siden, så tro godt den kan klare sig lidt endnu. men det er fordi hele mit tændig HAR været fucket. så ALT har været købt nyt. undtagen min cdi. og den er stadig lidt lort efter tidligere ejer. stel forbindelsen fra den eksisterer ikke længere og når den driller sådanne med omdr. skal man bare lige slippe gassen lidt og så bare vride den igen, så kommer den så igen, så tror det er den forbandede cdi. det er ihvertfald min vurdering. og ned ved godt der skal MEGET MEGET til før man kan mærke om ens cdi har taget skade. men der har bare tidligere været on overgang i mit ledningsnet, hvor stortset alt fuckede op. så hvorfor skulle cdi'en ikke også have det? tænker jeg bare (:

  • #15   23. nov 2009 Ja oka. Hvis der ikke er nogen stelforbindelse kan det godt have noget at sige. Har også min under mistanke til at have brændt cdi'en af, for lige meget hvilken dyse jeg smider sætter den ud når jeg kører den helt ud. Det fungerede til at starte med, men bliver værre og værre... Så det kan sagtens være den skal skiftes fordi den er smadret, men er ikke meget for at den skulle yde mere end std smiley

  • #16   23. nov 2009 hey det gjorde min også det lort der!!!!
    og det var noget med at mit tændrørs kabet lige skulle skrues i igen.. det var vildt underlig, for den startede perfekt. men så stod den af når man gav den fuld skræld. :S men efter jeg lige ordnede kablet, kørte den okay igen. men har stadig det der med at det ikke er helt godt smiley


  • #17   23. nov 2009 en top performance cdi er også meget billigere end orginal, den koster kon 400? hvor orginal nok koster 1100 :S

  • #18   23. nov 2009 okay, vil lige se om der er noget der så.. Jaja, der er ingen tvivl om at hvis den alligevel skal skiftes ud kan man lige så godt tage den uoriginale!

Kommentér på:
ubegrænset cdi

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce