Kreidler renovering
5.754 visninger
|
Oprettet:
I dette fotoalbum kan man følge min renovation af en kreidler. Der er en masse at gå i gang med.
12-03-2013
Kreidleren hører stadig hjemme i garagen.. Jeg er desværre ikke nået ret langt siden sidst, men lidt har også ret. Der er blevet monteret original knæk udstødning og rustfri bagskærm. Jeg håber den står færdig inden sommeren tager alt for godt fat!
20-5-2012
Motoren er nu blevet monteret på stellet og jeg venter kun på de sidste ting før den er køreklar.
Hjul er også blev monteret idag, samt forskærmen.
For nogen dage siden fandt jeg ud af at mit speedometer ikke virkede som det skulle. Så jeg besluttede mig for at skille det ad, og det ser ikke ud til det fejler noget. Så jeg skal have købt ny krom ringe dertil. Så indtil videre kører jeg med et andet.
Jeg regner med at Kreidler'en kommer på vejen inden for de næste par dage.
30-3-2012
Tanken er nu monteret og ledningsnettet er trukket under tanken. Baggaffel, madkasse beslag og bagskærm er også blevet monteret.
Jeg løb dog ind i et problem med forgaflen, så den er ikke monteret. Lejeskålen er simpelthen flækket.
Derfor blev jeg jo nød til at bestille en ny og det resulterede i at jeg også købte kædeskærm, blinklysrelæ, ensretter, styrstopper, stiver til forskærm og lidt mere.
Jeg overvejer at smide motor over på et andet stel jeg har for at afprøve den. Det er nu mest for ikke at smadre stellet ved at den skal afmonteres 15 gange hvis jeg nu skulle ha samlet noget forkert.
(Der er nu ikke mange dage til at motoren for første gang, i måske mange år, får lov til at kører)
10-03-2012
Har nu modtaget mine rustfribolte til motoren og de er også blevet monteret. Nye 7mm galvaniseret bolte og møtrikker er også blevet monteret de steder hvor de skal være. Mangler stadig at modtage de sidste dele fra Holland som nok kommer 12-03-2012. Stellet er jo også blevet malet og det er der nu også kommet billeder af. Jeg synes selv det er blevet vildt flot. Baggaffel bliver måske monteret imorgen.
04-03-2012
Stellet er kommet hjem fra maleren og det ser virkeligt godt ud. Forgaflen er blevet samlet, der mangler kun kobberskiver i bunden så er den klar. Benene bliver nok malet på forgaflen på et tidspunkt.
Bolte til motoren er lige blevet bestilt så venter på at modtage dem. Der mangler stadig nogen småting før jeg kan samle det hele, men den er snart færdig.
16-02-2012
Får desvære ikke startet motoren her i ferien, da der mangler nogen småting. Forgaffel, madkasse beslag, cockpit, fodhviler konsol og forlygte er så kommet hjem fra maler, det ser virkeligt godt ud. Fælgene har fået helt nye skf lejer, bremserne er også blevet renoveret. Så alt er næsten klar til at blive samlet og sat på et stel. Kreidleren er forhåbentligt færdig til april.
31-01-2012
Det går langsomt fremad, stel og sideskjolde er stadig hos maleren. Motoren er meget snart samlet. den er nok færdig her engang i denne her uge. Er så småt begyndt at samle fælge med lejer osv. Så er alt klar til at blive samlet når stellet er malet. Jeg har desuden fået skaffet mig nogen skjolde til en kreidler super ts / super 5. Det bliver nok det 2 projekt man skal igang med, har stort sæt alle delene til det.
Kreidler forventes opstartet i vinterferien. Derefter vil den være 100% køreklar inden for 3-4 uger. Så den er klar til foråret/sommeren.
update 06-01-2012
Stel er blevet sandblæst for noget tid siden, og det er faktisk også blevet sendt til maleren. Skulle gerne få det hjem her inden for 2 ugers tid.
Motoren er ved at blive samlet, alle lejer er blevet sat i osv. Nu mangler der kun at få justeret slør i motoren.
Som der kan ses på billederne er der blevet lavet en aftrækker til krumtapslejre hvor bolten trykker på en kugle som man ligger på krumtappen så man ikke slider på noget. Regner med at motoren startes for første gang i vinterferien :-)
update 23-11
2 stel er blevet sandblæst og klar til at blive grundet. Motor er blevet rengjort og det er gearkasse også. Forgaflen er ved at blive renoveret, ved ikke helt om den skal kaldes om endnu.
update 23-10
Det greb lidt om sig det med at købe reservedele... Fik fat i en hel trailer fyldt med diverse motordele, hjul, stel osv.
Det jeg hat talt indtil videre er:
2 stel (1980 rmc-s fra tyskland og en florett fra 66-68)
6 fælge+1 monza fælg
11 dæk
2 tanke til de stel som var med
4 motor blokke
indmad til 2-3 motorer
3 højre motorskjolde
1 venstre til blæserkølet
15+ koblings plader
Div. karburator
4-5 krumtappe
for og bag skærme
bagagebærer
forlygter
forgafler
forgaffel med skivebremse
speedometer til rmc-s i grøn til 120 km/t
speedometer til forlygte vdo til 120 km/t
3 sæder
Nu er planen lige de næste dage at ryde op i det hele og ligge de i kasser efter hvad det nu er. Derefter skal jeg ha malet mit elektronik stel i original metalik grøn hvis maleren kan det. Når det er gjort er motor osv. klar til at blive smækket på stellet når den også er samlet. Så mangler der kun småting på den.
Når min elektronik er færdig, har jeg en ide om at få lavet den blæserkølet og derefter tyskeren (rmc-s) som så skal ha mc plader.
(nu ved jeg hvad jeg skal lave det næste år :-D)
update 16-10
Nu har jeg fået skilt den endnu mere ad og købt lidt flere dele. Jeg fik købt sideskjolde med beslag, sæde, forlygte, støddæmpere, tank.
Jeg kan dog ikke bruge tanken til noget, men den kan vel altid sælges :-) fik det jo billigt.
Da jeg fik taget det gamle slidte sæde af fandt jeg underligt nok et par gamle bukser. Jeg ved ikke lige helt hvordan de er havnet der, de er vel brugt som polstring.
Første update: 3/10-2011
Den er lige blevet støvet af og motoren er ved at blive skilt ad. Den var noget mere rusten end jeg havde regnet med og meget sværd at skille ad. Rustfjerner fjernede dog det meste.
Liste over ting jeg mangler:
V+H Madkasse (sideskjolde) er skaffet
V+H Motorskjolde "højre er skaffet"
Kædeskærm "har jeg"
F+B Skærm "flot krom bagskærm mangler jeg"
Omdr. tæller "har jeg"
Speedometer "har jeg"
Gear aksel og pedal "har jeg"
Ledningsnet
Karburator og udstødning "har jeg"
Nyt sæde "har jeg"
Koblingsplader "har jeg, nye bliver dog købt"
Lejer og simmeringe "nye bliver købt"
Hvis der er nogen som kan fortælle mig præcist hvilken model den her kreidler er kunne det være godt. Jeg tror selv det er en kreidler rmc elektronik. Kreidleren er fra 78.
Ps. Skal lige siges at cylinder er meget pæn med kreidler mærke, tum nr. osv.
12-03-2013
Kreidleren hører stadig hjemme i garagen.. Jeg er desværre ikke nået ret langt siden sidst, men lidt har også ret. Der er blevet monteret original knæk udstødning og rustfri bagskærm. Jeg håber den står færdig inden sommeren tager alt for godt fat!
20-5-2012
Motoren er nu blevet monteret på stellet og jeg venter kun på de sidste ting før den er køreklar.
Hjul er også blev monteret idag, samt forskærmen.
For nogen dage siden fandt jeg ud af at mit speedometer ikke virkede som det skulle. Så jeg besluttede mig for at skille det ad, og det ser ikke ud til det fejler noget. Så jeg skal have købt ny krom ringe dertil. Så indtil videre kører jeg med et andet.
Jeg regner med at Kreidler'en kommer på vejen inden for de næste par dage.
30-3-2012
Tanken er nu monteret og ledningsnettet er trukket under tanken. Baggaffel, madkasse beslag og bagskærm er også blevet monteret.
Jeg løb dog ind i et problem med forgaflen, så den er ikke monteret. Lejeskålen er simpelthen flækket.
Derfor blev jeg jo nød til at bestille en ny og det resulterede i at jeg også købte kædeskærm, blinklysrelæ, ensretter, styrstopper, stiver til forskærm og lidt mere.
Jeg overvejer at smide motor over på et andet stel jeg har for at afprøve den. Det er nu mest for ikke at smadre stellet ved at den skal afmonteres 15 gange hvis jeg nu skulle ha samlet noget forkert.
(Der er nu ikke mange dage til at motoren for første gang, i måske mange år, får lov til at kører)
10-03-2012
Har nu modtaget mine rustfribolte til motoren og de er også blevet monteret. Nye 7mm galvaniseret bolte og møtrikker er også blevet monteret de steder hvor de skal være. Mangler stadig at modtage de sidste dele fra Holland som nok kommer 12-03-2012. Stellet er jo også blevet malet og det er der nu også kommet billeder af. Jeg synes selv det er blevet vildt flot. Baggaffel bliver måske monteret imorgen.
04-03-2012
Stellet er kommet hjem fra maleren og det ser virkeligt godt ud. Forgaflen er blevet samlet, der mangler kun kobberskiver i bunden så er den klar. Benene bliver nok malet på forgaflen på et tidspunkt.
Bolte til motoren er lige blevet bestilt så venter på at modtage dem. Der mangler stadig nogen småting før jeg kan samle det hele, men den er snart færdig.
16-02-2012
Får desvære ikke startet motoren her i ferien, da der mangler nogen småting. Forgaffel, madkasse beslag, cockpit, fodhviler konsol og forlygte er så kommet hjem fra maler, det ser virkeligt godt ud. Fælgene har fået helt nye skf lejer, bremserne er også blevet renoveret. Så alt er næsten klar til at blive samlet og sat på et stel. Kreidleren er forhåbentligt færdig til april.
31-01-2012
Det går langsomt fremad, stel og sideskjolde er stadig hos maleren. Motoren er meget snart samlet. den er nok færdig her engang i denne her uge. Er så småt begyndt at samle fælge med lejer osv. Så er alt klar til at blive samlet når stellet er malet. Jeg har desuden fået skaffet mig nogen skjolde til en kreidler super ts / super 5. Det bliver nok det 2 projekt man skal igang med, har stort sæt alle delene til det.
Kreidler forventes opstartet i vinterferien. Derefter vil den være 100% køreklar inden for 3-4 uger. Så den er klar til foråret/sommeren.
update 06-01-2012
Stel er blevet sandblæst for noget tid siden, og det er faktisk også blevet sendt til maleren. Skulle gerne få det hjem her inden for 2 ugers tid.
Motoren er ved at blive samlet, alle lejer er blevet sat i osv. Nu mangler der kun at få justeret slør i motoren.
Som der kan ses på billederne er der blevet lavet en aftrækker til krumtapslejre hvor bolten trykker på en kugle som man ligger på krumtappen så man ikke slider på noget. Regner med at motoren startes for første gang i vinterferien :-)
update 23-11
2 stel er blevet sandblæst og klar til at blive grundet. Motor er blevet rengjort og det er gearkasse også. Forgaflen er ved at blive renoveret, ved ikke helt om den skal kaldes om endnu.
update 23-10
Det greb lidt om sig det med at købe reservedele... Fik fat i en hel trailer fyldt med diverse motordele, hjul, stel osv.
Det jeg hat talt indtil videre er:
2 stel (1980 rmc-s fra tyskland og en florett fra 66-68)
6 fælge+1 monza fælg
11 dæk
2 tanke til de stel som var med
4 motor blokke
indmad til 2-3 motorer
3 højre motorskjolde
1 venstre til blæserkølet
15+ koblings plader
Div. karburator
4-5 krumtappe
for og bag skærme
bagagebærer
forlygter
forgafler
forgaffel med skivebremse
speedometer til rmc-s i grøn til 120 km/t
speedometer til forlygte vdo til 120 km/t
3 sæder
Nu er planen lige de næste dage at ryde op i det hele og ligge de i kasser efter hvad det nu er. Derefter skal jeg ha malet mit elektronik stel i original metalik grøn hvis maleren kan det. Når det er gjort er motor osv. klar til at blive smækket på stellet når den også er samlet. Så mangler der kun småting på den.
Når min elektronik er færdig, har jeg en ide om at få lavet den blæserkølet og derefter tyskeren (rmc-s) som så skal ha mc plader.
(nu ved jeg hvad jeg skal lave det næste år :-D)
update 16-10
Nu har jeg fået skilt den endnu mere ad og købt lidt flere dele. Jeg fik købt sideskjolde med beslag, sæde, forlygte, støddæmpere, tank.
Jeg kan dog ikke bruge tanken til noget, men den kan vel altid sælges :-) fik det jo billigt.
Da jeg fik taget det gamle slidte sæde af fandt jeg underligt nok et par gamle bukser. Jeg ved ikke lige helt hvordan de er havnet der, de er vel brugt som polstring.
Første update: 3/10-2011
Den er lige blevet støvet af og motoren er ved at blive skilt ad. Den var noget mere rusten end jeg havde regnet med og meget sværd at skille ad. Rustfjerner fjernede dog det meste.
Liste over ting jeg mangler:
V+H Madkasse (sideskjolde) er skaffet
V+H Motorskjolde "højre er skaffet"
Kædeskærm "har jeg"
F+B Skærm "flot krom bagskærm mangler jeg"
Omdr. tæller "har jeg"
Speedometer "har jeg"
Gear aksel og pedal "har jeg"
Ledningsnet
Karburator og udstødning "har jeg"
Nyt sæde "har jeg"
Koblingsplader "har jeg, nye bliver dog købt"
Lejer og simmeringe "nye bliver købt"
Hvis der er nogen som kan fortælle mig præcist hvilken model den her kreidler er kunne det være godt. Jeg tror selv det er en kreidler rmc elektronik. Kreidleren er fra 78.
Ps. Skal lige siges at cylinder er meget pæn med kreidler mærke, tum nr. osv.

Kreidler renovering
okt 2005
Følger: 115 Følgere: 120 Scootere: 9 Emner: 156 Svar: 4.649
jul 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 534
okt 2005
Følger: 115 Følgere: 120 Scootere: 9 Emner: 156 Svar: 4.649
jul 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 534
okt 2005
Følger: 115 Følgere: 120 Scootere: 9 Emner: 156 Svar: 4.649
jul 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 534
Så det kunne da være en god løsning
jan 2010
Følgere: 104 Scootere: 11 Svar: 2.767
fik bestilt mine dele her i mandags så dem har jeg vil om 14 dage tid også er min kreidler også færdig
okt 2005
Følger: 115 Følgere: 120 Scootere: 9 Emner: 156 Svar: 4.649
Jeg debaterer lidt med mig selv, om jeg vil begynde at bygge en RMC op når jeg er færdig med 74'eren. Jeg har nogle af stumperne, stel, sidekasser, håndtag, det originale M styr og lidt andet, men det virker som et stort, og meget dyrt projekt at sparke igang, hehe. Det kan også godt gå hen og blive svært at finde mange af stumperne, bl.a. den berygtede udstødning. Men jeg må sige, at det gav blod på tanden at se Jan Juuls lækre rmc!
jul 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 534
nov 2003
Følger: 26 Følgere: 26 Scootere: 2 Emner: 46 Svar: 1.268
Min forfælg slår 2mm på den ene side, og det går direkte i styret. Ikke voldsomt, ikke engang uforsvarligt, men jeg kan ikke fordrage det!
Få lavet to ens fælge. De 7-egers har ikke anden charme, end at de kun blev brugt over en kort periode. Til gengæld er de tungest af alle, og stjernefælgene er generelt bare for tunge... men flotte!
Og jo, hvis man bider mærke i småtingene, så KAN man mærke forskel på eger- og stjernefælge! ;D
Find en flok huggepiber og bank TUM186 i en kopi-knækpotte... De matcher fint, støjer mindre pga den dybere lyd, og fløjten i den originale elsker bare koks!
Eller, sådan ville jeg gøre. Men jeg er også mere original end maskinen...!
jul 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 534
Jeg ved faktisk ikke om det har det store at sige, men dækket vil side lidt skævt.
Og god ide det med udstødningen. Det er da en billig måde at forlænge levetiden på udstødningen. Jeg leder nemlig efter den lovlige knæk udstødning, men den er sværd at finde
nov 2003
Følger: 26 Følgere: 26 Scootere: 2 Emner: 46 Svar: 1.268
nov 2003
Følger: 26 Følgere: 26 Scootere: 2 Emner: 46 Svar: 1.268
Jeg mener bestemt, at LM Opretning i Silkeborg både kan og vil fixe et skadet hjul. Det koster selvfølgelig nogle penge, men nyprisen taget i betragtning, kan det sagtens betale sig.
Jeg savner selv et 7-egers baghjul, og jeg skal have et sæt 6-egers af de helstøbte afsted til vinter + en Weinmann forfælg (den sjældne med 160mm tromle)... Det må jo så koste arme og ben sådan er det bare, hvis man vil... øv!
jul 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 534
Finder lige vores spejlrefleks kamera frem og trækker kreidleren ud af garagen.
okt 2005
Følger: 115 Følgere: 120 Scootere: 9 Emner: 156 Svar: 4.649
jul 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 534
Så jeg er ikke interesseret i at bytte lige umidelbart
maj 2010
Følger: 57 Følgere: 59 Scootere: 5 Emner: 33 Svar: 158
jul 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 534
aug 2011
Følger: 12 Følgere: 12 Scootere: 11 Emner: 49 Svar: 181
jan 2010
Følgere: 104 Scootere: 11 Svar: 2.767
jeg kan høre jeg er lidt længere end dig så hehe
jul 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 534
Regner med at tage nogen nye billeder imorgen. Ledningsnettet er helt færdigt og forgaflen er blevet sat på.
nov 2003
Følger: 26 Følgere: 26 Scootere: 2 Emner: 46 Svar: 1.268
Der er to udgange på spændingsregulatoren - en med vekselstrøm (AC) og en med jævnstrøm (DC). Det er den sidste, som skal til batteriet og med en sikring i mellem.
Alle forbrugere på batteriet skal ligeledes forbindes via en sikring for en sikkerheds skyld.
Og ja, du nøjes med fire styks, hvis du skifter til alkaline-batterier, MEN de må IKKE lades af spolen! Så bliver de pænt varme og der kan gå ild i skidtet...! Pænt træls!
Det er faktisk C-batterier ( http://www.battericenter.dk/lr14-batterier-c-rgenopladelige-nimh-24) som er i den org. batteripakke. MAH-værdien er vejledende og ikke heeelt aktuel ift. brug på et køretøj med varierende belastning.
Jeg havde valgt de billigste (800mAH), idet seks styk giver rigeligt fra sig. Hvis de er for heftige, kan ladespolen alligevel ikke lade dem op, og så skal de altså pilles ud og lades oftere.
Man kan forresten benytte samme tip på laptop-batterier. De er lavet på nøjagtig samme måde.
jul 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 534
nov 2003
Følger: 26 Følgere: 26 Scootere: 2 Emner: 46 Svar: 1.268
Erstat dem ALDRIG med ikke-genopladelige alkaline-batterier... De er på 1,5V, nemlig!
nov 2003
Følger: 26 Følgere: 26 Scootere: 2 Emner: 46 Svar: 1.268
...MEN! Der SKAL bruges spændingsbegrænser, da disse moderne batterier tåler alt andet end overladning. I værste fald siger det *knald*, og generelt er genopladelige batterier møg-giftige!
Til formålet kan benyttes begrænseren fra den 6V Kokusan-tænding. Der er andre muligheder, men præcis dén kender jeg, og dens varmeafledning er gooood! Vigtigt ved 6V!
jul 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 534
okt 2005
Følger: 115 Følgere: 120 Scootere: 9 Emner: 156 Svar: 4.649
jul 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 534
nov 2003
Følger: 26 Følgere: 26 Scootere: 2 Emner: 46 Svar: 1.268
Det oprindelige er et tørbatteri, hvilket i bund og grund blot er 5x1,2V sat i serie. Tager man et kig på den org. batteripakke, kan man godt se logikken. Køb et vedligeholdelsesfrit af slagsen og helst det fysisk mindste på hylden.
Der ikke plads til et med alverdens AH, og reelt skal kun bagpærer, instrument-, blink- og positionslys have strøm fra batteriet.
5+1,2+5W = under 2A og et 2AH batteri vil således kunne levere 6V i en time.
Blink og bremselys bruges kun kortvarigt. Bemærk at det org. horn var vekselstrøm og forbundet med hovedlysspolen, ikke med batteriet. Senere modeller fik jævnstrømshorn, og de er på 18W/3A = patter godt med strøm!
Igen, til kortvarigt forbrug kan et godt batteri på selv 1,2AH klare sig, men det er muligt at købe almindelige genopladelige batterier (f.eks. GP Powerbank) som erstatning. De skal sættes rigtigt sammen, og netop den nødvendige størrelse fås op til 3,2AH og er hver på 1,2V... Jeg skal så bruge 10, fordi jeg kører 12V
Den lette udvej: Køb det mindste, vedligeholdelsesfri batteri. Det er billigst og skal nok virke! Gem kvitteringen fra T.Hansen... Batteriet er dødt til næste år, medmindre du er heldig. Jeg nåede at bytte to batterier på garantien, inden jeg mistede kvitteringen på det sidste.
jul 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 534
okt 2005
Følger: 115 Følgere: 120 Scootere: 9 Emner: 156 Svar: 4.649
Tag mål til hvilken størrelse batteri der kan passe i sidekassen, og tag i thansen og se om de har et 6 volts der passer. Jo flere ampere det er på, jo længere tid kan det holde strøm (og, jo længere tid tager det også lade det op).
jan 2010
Følgere: 104 Scootere: 11 Svar: 2.767
jul 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 534
Fandt så senere ud af da jeg samlede den igen at jeg havde placeret geararmen forkert (den som skal side på gearskifteren som sidder i blokken) Den sidder jo i de stråler, og den var så sat forkert. Så ved jeg jo så det til en anden gang.
Jeg har faktisk også haft den startet op. Ikke nogen succes. Det lød som om at der intet olie var i motoren. Jeg tror dog problemet er at geararmen stod forkert og den derfor stod midt mellem 2 gear og den derfor gik lidt stramt. Det lød ihvertfald som om noget gik på.
Så imorgen skal jeg hente nyt olie, blinklysrelæ og et batteri.
Men hvad batteri kan jeg bruge? Kunne være fint vis jeg kunne hente et i Tsvansen
okt 2005
Følger: 115 Følgere: 120 Scootere: 9 Emner: 156 Svar: 4.649
jul 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 534
nov 2003
Følger: 26 Følgere: 26 Scootere: 2 Emner: 46 Svar: 1.268
jul 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 534
nov 2003
Følger: 26 Følgere: 26 Scootere: 2 Emner: 46 Svar: 1.268
Er det VDO-speedo til forlygten noget værd? Jeg har været på jagt efter et længe... hvis du vil af med det.
jan 2010
Følgere: 104 Scootere: 11 Svar: 2.767
jul 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 534
jan 2010
Følgere: 104 Scootere: 11 Svar: 2.767
jul 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 534
jan 2010
Følgere: 104 Scootere: 11 Svar: 2.767
http://www.mopedspeed.dk/produkter/krumtap-lejer/krumtap-o14-kit-full-race-nc-kreidler-krumtap-lejer.htm?m=Krumtap%20|%20Lejer
jul 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 534
jan 2010
Følgere: 104 Scootere: 11 Svar: 2.767
der passer den ikke købte en nye fra moped-speed dengang det hed scooter-dele.dk
og der passer den ikke over på
jul 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 534
jan 2010
Følgere: 104 Scootere: 11 Svar: 2.767
hvor har du købt skriven til fortandhjulet og har du link til den
og har du købt ny møtrik til tændningen
jul 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 534
okt 2005
Følger: 115 Følgere: 120 Scootere: 9 Emner: 156 Svar: 4.649
Må tilstå, jeg er mest nysgerrig med den gamle 65'er.
jan 2010
Følgere: 104 Scootere: 11 Svar: 2.767
jul 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 534
jan 2010
Følgere: 104 Scootere: 11 Svar: 2.767
jul 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 534
jan 2010
Følgere: 104 Scootere: 11 Svar: 2.767
så skal det lige siges at de fleste danske kreidler kun kørte med en (højre mener jeg) og at de tyske kørte med begge da de havde batteri og Værktøjskasse i dem, men jeg kan nu bedst lige vis de har dem i begge sider lige som min får
se den evt.
jul 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 534
maj 2010
Følger: 57 Følgere: 59 Scootere: 5 Emner: 33 Svar: 158
jul 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 534
maj 2010
Følger: 57 Følgere: 59 Scootere: 5 Emner: 33 Svar: 158
jul 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 534
maj 2010
Følger: 57 Følgere: 59 Scootere: 5 Emner: 33 Svar: 158
jul 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 534
maj 2010
Følger: 57 Følgere: 59 Scootere: 5 Emner: 33 Svar: 158
jul 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 534
jul 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 534
maj 2010
Følger: 57 Følgere: 59 Scootere: 5 Emner: 33 Svar: 158
jul 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 534
maj 2010
Følger: 57 Følgere: 59 Scootere: 5 Emner: 33 Svar: 158
jul 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 534
maj 2010
Følger: 57 Følgere: 59 Scootere: 5 Emner: 33 Svar: 158
maj 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Scootere: 4 Emner: 34 Svar: 1.208
hvis jeg var dig, vil jeg bygge den som rmc elektronik
jul 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 534
okt 2005
Følger: 115 Følgere: 120 Scootere: 9 Emner: 156 Svar: 4.649
http://www.scootergalleri.dk/grp_vis.aspx?GroupID=21
Der er helt sikkert nogen eksperter, som kan hjælpe hvis du skulle støde ind i spørgsmål undervejs i projektet.
okt 2005
Følger: 115 Følgere: 120 Scootere: 9 Emner: 156 Svar: 4.649
jul 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 534
okt 2005
Følger: 115 Følgere: 120 Scootere: 9 Emner: 156 Svar: 4.649
jul 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 3 Emner: 17 Svar: 534
okt 2005
Følger: 115 Følgere: 120 Scootere: 9 Emner: 156 Svar: 4.649
Abg. model, så er det sikkert en RMC Grand Prix super, eller en RMC elektronik.