276 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "indstilling af italkit"
Indstilling af italkit
Hej SG, jeg står med min jog As der skal have indstillet Italkit tænding, men jeg har dog ikke et micrometer, så jeg vil lige finde ud af om der er en måde at få den indstillet uden et micrometer, el...
Hej SG, jeg står med min jog As der skal have indstillet Italkit tænding, men jeg har dog ikke et micrometer, så jeg vil lige finde ud af om der er en måde at få den indstillet uden et micrometer, el...
Skrevet af: Ahmed L - 22. okt
Indstilling af italkit
Hejsa. Jeg kan ikke rigtigt få min senda til at gå ordentligt. Jeg tror det har noget med tændingen at gøre. Jeg har prøvet at sætte tændingen 1.6 før top og 1.2 før top. Det skal lige siges at d...
Hejsa. Jeg kan ikke rigtigt få min senda til at gå ordentligt. Jeg tror det har noget med tændingen at gøre. Jeg har prøvet at sætte tændingen 1.6 før top og 1.2 før top. Det skal lige siges at d...
Skrevet af: Victor P - 28. okt 2022
INDSTILLING af italkit
hej.. hvordan får man med indstilling af italkit hvis man ik har sådan en tændingmicrimeter?
hej.. hvordan får man med indstilling af italkit hvis man ik har sådan en tændingmicrimeter?
Skrevet af: kennet s - 11. jun 2014
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nyt amatur 900 kr.
- Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
- Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
- Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
- Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.
sep 2003
Følger: 17 Følgere: 17 Scootere: 7 Emner: 124 Svar: 3.454
indstilling af italkit på hiper...