{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
264 visninger | Oprettet:

Indstilling af italkit {{forumTopicSubject}}

Hej SG, jeg står med min jog As der skal have indstillet Italkit tænding, men jeg har dog ikke et micrometer, så jeg vil lige finde ud af om der er en måde at få den indstillet uden et micrometer, eller om det er håbløst at prøve og få købt den, for syntes det er lidt lort at skulle give 300 kr for noget jeg sådan set kun skal bruge 1 gang

Tak på forhånd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg har et stoppe afløb i køkkenet. 1.800 kr.
  • Siemens vaskemaskine - Vand tilførselsfejl / lunkenvand 1.700 kr.
  • Rensning af ovn 1.062 kr.
  • Min opvaskemaskine drypper. Den drypper for neden så under opvaskemaskinen, ved lågen 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indstilling af italkit
  • #1   23. okt 2025 Køb det. Du bliver glad for det.
    Jeg havde samme tanker da jeg var 14 og manglede et første gang. Her 20 år efter bruger jeg stadig det samme.

du kan gøre det ligeså præcis med et gradehjul, men så skal du omregne mm før top, til grader før top.

• #2   23. okt 2025 du kan også bruge et skydelære og alt efter hvilken maskine så er der faktisk mærker på svinghjulet mener de passer til minarally

• #3   23. okt 2025 #2 Har godt prøvet med skydelære men jeg kunne vist ikke finde ud af det da den stadig tænder forkert, er der måske en guide på det?

• #4   23. okt 2025 der kan være mange grunde til det men det er nok fordi du gør det forkert

Kør stempel i top sæt skydelære i nulstil den så drej motor baglæns til 1.4mm så smid svinghjulet på så mærket passer med stator

altså hvis den skal stå 1.4 før top

Kommentér på:
Indstilling af italkit

Annonce