{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
381 visninger | Oprettet:

Rene K
Rene K
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

vil ikke tage gas {{forumTopicSubject}}

Hey alle
Har en aprilia sr 50 lc Jeg har sat en anden variator og en 47mm cylle med 9 kanaler (tror jeg nok)
Da den var lovlig kørte den med dyse 78 og da jeg kørte det hele til brugte jeg en dyse 85. Det kørte fint dog ville den ikke tage fuld gas med det samme. Men nu vil den overhovedet ikke tage omdrejninger, den sprutter bare. Hvis jeg sætter en dyse 80 i kører den fint men kan intet trække. Har skiftet tændrør til en nr. 9 men ingen forskel.
Jeg syntes jeg har prøvet ALT men ingenting hjælper.
Jeg fatter det ikke.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vil ikke tage gas
  • #1   1. okt 2008 hmmmm har du checket stelforbindelse?

• Rene K
    Rene K Tilmeldt:
    mar 2005

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #2   1. okt 2008 Hvordan har det med det at gøre det forstår jeg ikke men den starter fint på selvstarter og kører fint men vil ikke tage gas den firtakker af helved til med en dyse 85 men med en dyse 80 kører den fint men som om den er lovlig. Jeg har kørt 300 km med den nye cylle og det er først nu den er blevet mærkelig.

• #3   2. okt 2008 Jeg checker lige din opsætning

• #4   2. okt 2008 Sådan en har du så ikke.... og så må jeg jo gætte mig frem..

Heeeey har du checket dit filter?????

Hvis der nu er kommet benzin i fileret er det jo klart smiley

• Anders K
    Anders K Tilmeldt:
    aug 2009

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 13
    #5   17. aug 2009 Hej alle sammen. Jeg har købt en brugt aprilia sr 50 med en mineralli vand kølet motor som samlesæt. Fik den samlet med en 17,5mm kaburator. Ellers er alt lovligt og standard. MEN! Den kunne ikke tage fuld gas med en dyse 72. (druknede) Den kørte fint ca 15 km med HALV gas. Nu kan jeg lige start den op. Men giver jeg gas skyder den ud af udstødningen og går ud. Og så kan man lige starte den op igen efter 10 sek. Kan det virkelig passe at man ikke kan køre med så stor en kaburator med en lovlig cylinder? Eller kan det være i elektronikken det er galt. Har tjekket stell.... OK! Nyt tændrør..... OK! Håber der sidder en i landet der kan hjælpe mig videre inden jeg kaster skidtet i søen...... smiley

Kommentér på:
vil ikke tage gas

Annonce