581 visninger
|
Oprettet:
Hjælp til brændt stempel {{forumTopicSubject}}
hej jeg er lidt ny i tuning og har virkelig brug for hjælp.
jeg kører på en PGO DR big 2003 og købte følgende.
Airsal Hyper Racing 47,6mm Cylinderkit Incl top Pris: DKK 1.095,00
Varenr HSS2594
med 2 stempelringe men stadig i Alu. ø10 God kvalitet & Ydelse op til 14-16HK
den kunne køre 20 km så var stempel og cylinder ødelagt.
hvad gjorde jeg forkert ?
der er en 45 udstødning på har jeg fået at vide og ringen er fjernet ellers er alt vist standard.
Den er blevet for varm tror jeg ?
mvh Bjarne
feb 2007
Følger: 46 Følgere: 44 Scootere: 5 Emner: 63 Svar: 1.595
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 41 Svar: 879
maj 2007
Følger: 70 Følgere: 69 Scootere: 9 Emner: 172 Svar: 3.894
maj 2006
Følger: 60 Følgere: 60 Scootere: 3 Emner: 280 Svar: 5.547
aug 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
tak for jeres hurtige svar
kan jeg bruge min standard karburator ?
Er der noget med en begrænsning ved membran på en DR.Big ?
hvad mener du med rigeligt med ekstra olie ?
aug 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
hvilken dyse størelse skal jeg vælge ?
maj 2007
Følger: 70 Følgere: 69 Scootere: 9 Emner: 172 Svar: 3.894
Køb dig en 19 mm og et ordentligt powerfilter.
Smid så en stor nok dyse i, og dys ned indtil den kører ordentligt og tændrøret er nøddebrunt
aug 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
Kan man købe en mindre "tuncylinder" jeg kan bruge ?
nogen der har et godt råd ?
Bjarne
maj 2006
Følger: 60 Følgere: 60 Scootere: 3 Emner: 280 Svar: 5.547
aug 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
ved du om der er nogen begrænsninger ved membranen jeg skal fjerne ?
Jeg ville gerne have den til at køre 75 km/t er det muligt med std karburator ?
mvh Bjarne
Hjælp til brændt stempel