{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
274 visninger | Oprettet:

Powerfilter eller std? {{forumTopicSubject}}

Min opsætning:

Speed-Up 47,6 Racing
Polini Speedcontrol
Malossi Fly Clutch
Yasuni R

Andet STD

:: Ville lige høre, ville det give ret meget at smide et powerluftfilter på? Har et fra thansen, og med det larmer det som i bare satan, gør polini og stage 6's også det? Det lyder tæt på ligesom hvis man ikke har filter på :s

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Powerfilter eller std?
  • #1   9. aug 2007 Det ville give en del i optræk hvis at du smed et powerfilter på, men så skal du jo også til at dyse op ska du huske, for ellers dør din scooter når du giver den for meget gas... og det nytter jo ikke noget ...

Jeg kører selv med det fra Thansen, og ja det larmer en del, men hva fuck ;p ... det er da li meget om det larmer når man kører fra panserne... Regner også med at de 2 du nævner larmer .. dog ikke så meget .. men hvis du skal have et lydløst filter er det nok et DOPPLER AIR SYSTEM du ska kik efter.. koster 200kr

• #2   9. aug 2007 okey :), skulle det Doppler ikk larme særlig meget?

Man kan også få de der andre indlæg som feks stage 6 og malossi laver, som skulle øge gennemgangen af luft. Ville det være lige så godt, tænker på til min opsætning, så vild er den jo heller ikk smiley

• #3   9. aug 2007 Nej. den behøver heller ikke at være vild før du kan mærke forskel... Jeg har ikke selv erfaringer med DOPPLER AIR SYSTEM, men det siges at det er et utrolig godt powerfilter til pengene, og at det larmer så lidt at det næsten lyder som std. ! ... ska selv ha det når lønnen kommer den 1 . smiley

Kan købes på Speedline.dk

• #4   9. aug 2007 Okey smiley tak for hjælpen

• #5   9. aug 2007 Jeg ville helt klart beholde std. Så slipper du for at den suger vand, og lort med ind i gennem. Samt ren lyd fra udstødning. Og ikke for et lille grimt filter.

• #6   9. aug 2007 Dannie H -Team 4684 -
    Den suger ikke vand og lort igennem ? ... lol
    Udstødningslyden er også den samme ?
    Og filteret gemmer sig på fleste scootere under skjoldet.. Og det ser cool ud, og ikke grimt ... Prøv at læse lidt på lektien før du prøver at spille klog

Kommentér på:
Powerfilter eller std?

Annonce