{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
455 visninger | Oprettet:

Italkit problem {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har et lille problem med min italkit.. Den vil ikke gniste, har prøvet CDI'en på en anden scooter med italkit så det er ikke den og selve roteren er pæn ser ikke særlig slidt.. Og har lavet ekstra stel forbindelse.. Der sidder E-prom dødmands knap på og den skulle gerne virke omvendt end italkit.. Kan det være fordi det er forkert dødmandsknap ?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af spejl, spejlskab begge med lys og 3x afskærmning til bruserniche 3.000 kr.
  • Hæk klipning 2.000 kr.
  • Nedrivningsopgave 5.000 kr.
  • Afhentning af gamle fliser 800 kr.
  • Maling af hegn ca. 4x2m. Jeg har maling. 2.350 kr.
  • Vinduespudser 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Italkit problem
Kommentér på:
Italkit problem

Annonce