{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
636 visninger | Oprettet:

ITALKIT PROBLEM!!! {{forumTopicSubject}}

hey sg..! håber i kan og vil hjælpe mig..!
sidder på værelset og har lii samlet min racer færdig... men min italkit innerotor gnister ikk!"!!!! hvorfor ikk..? skasl tændingen være indstillet før den gnister eller hva fanden er det galt..? der er 1 stik fra innerotoren som man sætter sammen med den anden boks... (tændspole/cdi hva fanden det nu er..? og så er det et "stik" mere...?

håber i kan give mig en grund til hvorfor den ikk gnister.. (ps den sidder ikk på noget stel eller noget men burde den ikk kunne gniste?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rodfræsning af 2 buske 1.100 kr.
  • Beskæring og klipning af stor hæk 1.000 kr.
  • Pudsning af vægge i køkken 3.000 kr.
  • Handyman 1.180 kr.
  • Opsætning af gardin 459 kr.
  • Opsætning af hattehylde 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ITALKIT PROBLEM!!!
Kommentér på:
ITALKIT PROBLEM!!!

Annonce