{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
399 visninger | Oprettet:

Gilera RCR - 05 tuning ! {{forumTopicSubject}}

nå gutter og gutinder først har jeg lige et spørgsmål: jeg har lige monteret en Hebo udstødning på min kværn, og nu hænger der en slange som der ikke er plads til at sætte fast på den nye udstødning (hebo) hva skal man gøre ved den slange ??? og hva er den til ???

har en standart Gilera RCR hovr jeg ved at begrænsning er taget i indsugning men ved ikke om den er taget i membranen...? den gik lige knap 60 inden jeg skiftede til en hebo udstd. nu kører jeg stadig max 60 for den lyder hel vild nu tager vist pænt mange omdrejninger, jeg skal ha den gearet i næste uge og har fået fortalt at et 13-48 er det bedste man kan sætte på ??? er det, det ???

lige et mere, så har jeg læst lidt forskelligt her i forum.. hva er det for noget med at de sidste 2 gear er deaktiveret ??? hmm.. kan man aktivere dem ??? og hva skal der til og hva koster det ???

håber på lidt help folkens da jeg ikke har en xxxx forstand på den slags ! mvh. Jamie

(skal lige nævnes at jeg ikke vil montere større cylle eller kabu eller ligende bare ha lavet det man nu kan, for at den kommer til at rende et sted mellem 80-100 det er rigeligt til mig, dvs. hebo udstd. gearing 13-48) skal lige ha fundet ud af det med de deaktiveret gear der ??? + den slange der ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gilera RCR - 05 tuning !
Kommentér på:
Gilera RCR - 05 tuning !

Annonce