{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
261 visninger | Oprettet:

Brian S
Brian S
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 20

Hjælp til valg af udstødning {{forumTopicSubject}}

Hej alle, jeg er den lykkelige ejer af en Suzuki Katana '98,
og den går sgu godt. Men nu er jeg ved at være træt...meget træt ;-), af at se på min Tecnigas Basic (sad på da jeg købte scooteren for ca. 5 mdr. siden).Den er mega grim når den er ny, men når den er rusten og al malingen er væk, ja så giver den mig sgu mareridt om natten, jeg har næsten ikke sovet ordentligt en hel mdr.Og nu er det også ved at gå ud over mit sex liv, hver gang jeg dusker "kranen" og den er lige ved at gå på mig mig - ja så kommer jeg til at tænke på den der skide mega grimme Teck. Basic, og så falder "kalorius" helt sammen ;-( . Så i kan nok forstå at det her er meget alvorligt, mit ægteskab står på spil, for ikke at tale om mit sindstilstand (jeg står med det ene ben på den lukkede)
Som sagt er det en Katana '98 LC, ringen i vario taget + tragten i forrør. Desuden har jeg lige fået en Hebo vario NG i + en Hebo racer kobling i + medfølgende trykfjeder.
OP ad bakke går den 65 og lige ud ca75, ned ad bakke ca 80. Og det er sgu da meget godt når jeg vejer 110 kg. ikk'? smiley Men efter den lange indledning : Hvorfor en potte vil i anbefale? Når jeg spøger så er det fordi der må være nogen derude, som har gjort sig nogen erfaringer, og jeg ville blive en lykkelig mand, hvis i ville dele jeres erfaringer med mig.
PS: Inden der er nogen, der brokker sig over det lange indlæg, så på forhånd UNDSKYLD, hvis jeg derved har tråt nogen over deres små ømme og følsomme tæer smiley
Mvh. Brian S

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til valg af udstødning
Kommentér på:
Hjælp til valg af udstødning

Annonce